Saturday, September 3, 2011

放火時間!! 咪講笑..真係可以做到JUICY 咀的效果~! 唇紋完全冇哂~! 至正唇彩, 推阿~

唔知大家有冇同我同一經驗,
 
就係搽親唇彩都想有個種食咗豬油的感覺,
 
好以好JUICY 咁.... 但係成日都會見到自己的乾紋同埋死皮會浮咗出來~!
 
一係要搽好多層先會做到好"令" 既質感~!
 
近日收到MAQUILLAGE 的新出唇彩,
 
其實心入面覺得冇咩特別啫~又唔係一支搽咀的東西~~~~!!!!!
 
但係原來呢支新唇彩係真係勁野, 點勁~!
 
只要搽一次, 已經好"令"好JUICY.
 
加上標榜可以完全遮唇紋, 呢個對我來講先係重點~!
 
唔信~? SHOW 比你地睇~!
 
今次我試呢三支比大家睇!
 


三隻色會係呢個...





首先係RS794


係我喜歡的顏色之一


少少閃粉底, 搽出來更立體~!!


從反光度看出, 閃粉極之幼細~!!! 唔會有種成層沙係咀既感覺!<-- 唔好話誇張, 真係其事~!


在紙巾上見到....我d 唇紋已經遮得七七八八..
加上我只係搽咗一層, 出來效果已經超級立體~ ( 我覺得我個唇形好靚....好性感!)
根住出場的便是呢一支..


RD791 係柔和的淡紅色~
呢支勁啦~~
我就係用咗呢隻色參加咗MAQuillAGE 的Beautiful lips contest~!
咩黎架?!!! 呢個咪係MAQuillAGE 係Facebook 攪既一個game 囉
https://apps.facebook.com/lipscontest/


只要你用新出的色搽完上咀,
再從以下網誌中upload自己張相上去, 


從網頁指示中慢慢調啱位置便可以做出自己的wall paper 啦~!


效果係咪好靚呢~
呢個apps 如果win 咗仲可以有2000蚊的gift 呢~!!
大家一齊支持下喎~!
講返呢支色出來效果係點先~!



也是有閃粉底的, 但是比較便橙~


不過呢隻色啱d 比黑健康的朋友 , 例如我...haha


最後出場既係RS595
呢隻係一個玫瑰紅色~



不可以不讚的是...一層己經令個咀好立體~!
我個人意見,
呢隻係好啱D 比較濃妝時配襯用,
因為隻色好易配合,
真係勁鐘意~!
好..一次過分享完三支正野~
唔知大家有冇心水? 會入边支?
放火完畢~@.@
下次再傾~!

最後送上"豬"唇三個~! 請笑納~!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。