Saturday, September 24, 2011

Hello....Kitty, I am Dion...Nice to meet u~

由細到大識既朋友中,十個有七個女仔應該係鐘意Hello Kitty !

但我唔係既關係, 令到我曾經有質疑過自己係唔係女仔....!!!( 勿笑)

不過十個入面都有三個都鐘意其他公仔的,

所以我都唔會太担心自己....皆因唔係的話...都仲有個三個人陪阿~~~ WAH 哈哈..

早前有朋友送咗幾張HELLO KITTY 主題的TICKETS 比我...

心諗:  自己唔太鐘意啫...送比我周圍的朋友, 一齊入去睇下都冇防...

如是者..... 即日即去咗荃灣愉景新城個HELLO KITTY 主題 Kitty Intelligence.

(大家係咪想話....完咗咁耐先講出POST 呢?)

回應: 係阿.....生活記錄啫..唔使咁急阿~~~~

好..入正題..

今年既主題係機械KITTY...(我即諗起叮噹)

你可以係入場前買一隻機械KITTY,跟住玩 入面有七個GAME..

累積夠積分可以換D 飾物同KITTY 扮下靚~~!!!!

一個公仔....好似都要220蚊....連入場費.

而個公仔入面係有個晶片,

每次玩都要啟動晶片的..



入面除咗會見到HELLO KITTY之外, 

仲會有其他SARIO 的人物一齊呢~



好似兒時出現過的......青蛙...同其他唔記得叫咩名的人物...

不過都唔夠D GAME 咁有趣...







有...找錯處, 幫KITTY 上"羅C", 救醒KITTY.....ETC

其實個日影咗過百張相....但係我真係好忙...唔想張張都POST 啦..所以POST D 主要比大家睇下算啦~

只要係呢部機"DO 一DO" 就可以知道自己攞到幾多份..換到咩類型的產品..






哎呀..原來都幾搵笨....最高分都係得LOWER LEVEL 的禮品...仲要係RAMDOM咁抽一件...



如果你想要GB LEVEL3 的GIFT...你來多幾次..用返同一隻KITTY 就有你份...

要我比錢來多幾次....(傻啦!)



而我今次換到D 咩?

咪係呢個黑芝麻雪糕形既電轉囉......(怪), 同我心目中見到呢隻....差幾廿皮.....



不過算啦....係限時40分鐘內玩完中...都叫做開心過..

出年有機會..........又有免費飛既..我一定會再來~!!

送上我係場內見到其他人既HELLO KITTY....超型仔版..


好啦...分享住咁多先..

下次再見..

88




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。