Saturday, September 3, 2011

笑唔再係出賣年齡的秘密啦~

笑, 從來都不應該暴露年齡的秘密.

但原來不知不覺...笑起來的眼尾紋同動態皺紋完完全全出賣哂!

早前收到一份很好的試用,

是CELLBONE 的Solidisphere Expression Wrinkle Preventing Serum 動態紋緊緻精華

專對付我地成日多多表情的紋~


呢個係針對性治療, 解除動態皺紋, 提升肌膚, 重拾緊緻彈性

入面成份結合多種強效胜肽的濃郁配方,

能定點針對動態紋的所在位置,

以仿照肉毒桿菌素的原理, 顥著放鬆肌肉, 令動態紋無法形成.

只要早晚各用一次,



搽在動態紋位置便可以了~

價錢: HKD$450一支

以精華素來講係好抵用呢~

質地方面,

杰杰地的,

一泵已經夠搽在全面的表情紋位,

同時都算快吸收~

放心..

一點都不焗的~

我自己通常會係用完自己平日的保濕精華後,

重點再搽呢支,

希望可以做到多種效益~!

另一支我都覺得唔錯的是生長因子緊緻面霜

這支的功用主要是重點促進細胞增生同膠原製造,

令肌膚加添彈性緊緻.

吱出來是乳色的CREAM 狀,


通常一泵係只夠搽半边面,

用於早同晚用完精華霜之後,

唔錯的~

價錢方面: HKD$390/ 30ML

都夠用2個月阿~!

用後感,

我覺得質地是大眾喜愛的那一種,

即是清爽, 不"立"手,

但如果能做到可以保濕,

我相信會更受歡迎~!

(唔使搽咁多野係面阿~!)





大家可能唔知..

CELLBONE 除咗呢隻新PRODUCT唔錯之外

我上年去日本, 

凍到又乾又燥, 

塊面的水份流失得好快時, 

好彩有佢。。。。。幫手咋, 

可以到呢到重溫,

所以大家可以到佢地櫃台試埋我上次介紹個2隻啦~!



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。