Wednesday, August 31, 2011

睇完即瘦既片你睇唔睇?? (膽小者勿看)

WAH~ HAHA….咁夜出咗咁既文,

唔係我一向既作風,

但我又真係忍唔住喎~~!!

係乜~~ ~

話說大家應該都知名「3」的用戶星期三去睇戲係唔使錢啦~

咁啱今日小妹有個半日補價, 於是小妹便同友人一齊去睇下午4點場既戲!!!

咩戲便是今次我要講既重點~!!!

*


*
唔知大家鐘唔鐘意睇鬼片呢?

小妹自問很好奇…..但又怕…..

正所謂..又要驚; 又要飲椰青一樣!!!

小妹一生人最怕睇既片類係….1 血腥( 例如:古惑仔系列) ß咪噓我這是事實

2. 太刺激的追逐片…..(例如: 追賊開槍….或世界大戰…!)

3. 彈出來嚇人既鬼片….(例如: 鬼娃娃花子)

而今次小妹要睇既..竟然係…….<陰傭花園>

講真….係電視睇過廣告介紹已經嚇到腳仔軟….仲講話我要入場睇呢?~!!

大家或者唔知呢套鬼片講乜東東~!!

其實《陰傭花園》集結了《四條大路通陰間》及《五條大路通陰間》幕後班底及《陰容院在》導演的最新作品. 唔知大家有冇睇過其中啦~~ 但我好似有睇過<>同陰容院在~!!!講真...D 膽都會嚇親呢~!

內容講咩? (抄影片介紹)

故事以清邁著名優閒住宅小鎮拉達花園為題材,講述一家人從曼谷搬到豪宅拉達花園(LADDALAND)後,本來以為可以幸福快樂地生活,可是小鎮自從一名女傭被兇殺後,女傭便在夜間出現繼續為住宅工作,而鄰居也開始遇上連串恐怖事件
或者大家會問我..係咪真係恐嚇…..

我可以答: 我唔知……!!!!!!! 因為好多時我都擰歪咗面….或合埋咗眼..HAHAHAHAAHA ~ 不過套片我都睇咗有…..五成既~!

不過不可以唔承認的係…..我睇完即刻瘦咗因為我嚇到鼻哥LON 都冇肉!
同埋我要比個鑽字比泰國既鬼片, 真係一講到係泰國出品, 已經驚定~! 呢招真係唔係人人拍鬼片都可以咁成功!

其實點解要出呢個POST? 因為.....我下午5點半睇完(仲天光)已經驚...驚到宜家....所以忍唔住要把呢個感覺記抵~~!!!( 他日自己睇返一定會笑自己....LOW B!)


好啦瞓啦~ GOOD NIGHT~!
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。