Sunday, May 29, 2011

靚靚去旅行( 妝) + 有打算旅行的朋友, 唔好話我自私!!! 超荀平機票酒店網介紹~ 唔睇蝕硬~!!



見到呢個TOPIC 都知道唔少野啦~

講許今次篇文比較口語化,

(因為為咗令大家完完全全可以明白那種親歷的感受!)

講返正題~

五月份大家有睇我POST 都知道小妹我的生日已經忙到嘔~

加上秘密基地的出現, <-- 下次會交代乜東東~

真係甩"錄"啦~!!!

但係三月尾之前因為成功申請COMPASS VISA ,

所以有張台北機票送,

於是小妹係五月份要把握機會,

即刻出發~!!!( 張機票係勁DIRTY 飛, 即係好多限制的機票, 屬於CHEAP 到震的那一種)

原諒咁CHEAP的票我都唔放過。。。。

於是五月中即刻開始五日四夜的一個人台北行~!

係~ 冇睇錯~ 又係一個人,

一個人有咩唔好?

自由, 冇限制....FREE~~~

講返正題~

我成日覺得去旅行,

唔可以比當地人知道自己係遊客~

點解~?

1. 怕比人呃! ( ESP 我一個人...)
2. D 野都會賣得貴D~!!!!
3. 唔想比當地的"香港人" 認出! 因為佢地通常行為太"港友"唔想比人覺得係同類~!!!!

所以我會扮當地人! ( 我唔講野..著到同佢地一樣..唔多覺既)

加上我唔喜歡著到咁"港友"FEEL,

即係舊衫, 舊鞋...個種啦~

總知....唔要比人覺得一陣旅友FEEL啦~~<--可能大家會唔明...!!!

仲有有去到靚地方要影相...

唔通比個殘樣同埋娘LOOK 大家睇咩~!

所以我支持去旅行都要"靚靚地"

今次我雖然冇咩化妝,

但我都用咗一D 令到個人SHARP 少少的東西,



係咩?

咪係......兩星期的FRESHLOOK COLOR CON~



講真...

呢個品牌的代言人係楊承琳,



係台灣當然好出HIT 啦~

我都唔弱, 都會支持下~

而今次我用的係...

呢隻~!


係Freshlook Colorblends 兩星期即棄彩妝隠形眼鏡~

呢隻係玉石藍 (TURQUCISE )

今次就帶住佢去台灣啦~



效果唔錯吧!~

出來顏色好自然, 不會覺得很假一樣~

加上應該好似冇帶一樣,

唔會話一到夜晚好似冇哂精神咁~

最緊要係出來效果好似化妝眼妝一樣呢個先吸引!

旅行的內容, 迟下再同大家分享,

不過今次個POST 係講咗張勁野先~!

講返正題先~

今次我真係要介紹一個超好...超抵的網站比大家~!!

如果你係要即將去旅行或準備訂酒店, 機票等等....都啱用的網站~!



點解咁勁?

睇落去啦~~


忍唔住要SHOW 一SHOW  我間酒店比大家睇,


呢間係我單人房的廳...

係阿..單人房都有廳阿~!! 勁呢~!


一個人瞓king size 既床,

咪話唔爽~!


呢個係我出房門口見到的大堂設計~

由11樓可以望到落底呢~ ( 小心腳軟)







 呢間叫做台北華國大飯店,

係一間四星至五星的酒店,

如果經香港旅行社BOOK 要千三至千四蚊一晚,

如果到香港那些網上BOOK 的話, 也要千二蚊一晚,

而我今次係http://www.elong.com/ BOOK ,

只需要650蚊~~~~

足足平咗一半~!!!!

點解咁平~!!??

因為呢個係大陸網站,

可能大家會担心過數問題,

又或者係會唔會呃人,

大家請放心,

小妹我幫襯咗幾次,

真係從未出事,

仲有...機票都有得BOOK 的..

價錢真係比市面平一大半呢~

除咗呢個WEB SITE 訂係平之外,

仲有其他的WEB SITE,

我都可以推介比大家參考下~!

hk.travelzen.com <--我朋友鐘意呢間訂機票! 都係成功的~


大家如有想去旅行或自由行的打算,

呢個好好既选擇呢~







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。