Friday, January 3, 2014

新嘗試,Black Raspberry Macaron^-^

馬卡龍是我喜歡做的甜品,

由第一次至今...應該係第十三次了, 

當中有半數都係失敗.

不過唔失敗點會試到成功呢~!!!

賴太太新手主婦生活: 第9次的可可榛子味馬卡龍


平日好多朋友都會問中間的餡料應該點做?

而我次次都係用反超市買到的榛子醬吧了...

不過今次餡料不同呢~

是Black Raspberry !



材料: 50g 的unsalt butter, 

Powder sugar 50g 

Black Raspberry 10粒
1.先把牛油放室溫, 加入powder sugar 搞至軟身.


洗淨後壓汁, 加入己完成的(1)中
完全Mix 好就可以入吱吱袋用了!

朋友們..我準備好啦~~~~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。