Friday, January 24, 2014

簡易新年送禮禮物 -- 幸運餅乾




幸運餅乾


  • 幸運餅乾,又稱籤語餅、幸運籤語餅、幸福餅乾、占卜餅等,是一種美式亞洲風味脆餅,通常由麵粉、糖、香草及鮮奶油做成,並且裡面包有類似箴言或者模稜兩可預言的字條.

  • 真係要多謝網絡的發展...太發達啦~

  • 正當我諗緊做什麼新年禮物比朋友時, 

  • 就比我發現了這個幸運餅乾.

  • 見到這個形狀, 一心諗....點整阿?

  • 原來睇返其他分享, 先知道原來就是這麼簡單.

  • 材料: (40個份量)

  • 蛋白3 隻 (約90g)
  • 麵粉128g
  • 糖 150g
  • 牛油 (無鹽) 100g
  • 雲尼拿油 ( 少許)

  • 1. 先把蛋白加糖打起至糊狀.





  • 2. 慢慢加入已溶的牛油. 打混.

    3. 再加入雲尼拿油和麵粉, 攪均...


    4. 攪至下圖狀就可以了.

     5. 焗爐預熱至180度

    6. 準備矽膠墊, ( 用油紙難起底, 搽油都唔太方便)

    7. 把一匙的份量放在墊面

     8. 用匙的底部把混合粉打圓的推開. (如圖)


    9. 根據我所測試, 厚度要平均, 不易太厚, 否則變蛋糕口感.


    10. 焗七分鐘見金黃就要收手! 即時出爐.

    11. 出爐後不要等..即時用鏟把餅對摺.



    12. 餅還軟身時, 再用杯幫手對摺多次. (如圖)


    13. 然後放入muffin 模中固定形狀!


    14. 10分鐘後就成形啦~ 

    完成~!!!


    溫馨提示: 由於餅乾一涼了就變硬, 所以當餅還軟身時就要快手!
    正因為咁, 所以建議每次焗不多過4塊!

    幾時加字條入餅中?

    答: 一出爐就在對摺時加就好了~!




    祝大家新年快樂, 萬事如意~
    心想事成, 大飽口福!







    Meet The Author

    濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。