Thursday, January 16, 2014

極速抗皺提升 28天逆轉肌齡 -- Eternus -D 輪廓提升緊緻精華

小妹發覺冬天出現皺紋的機會比起夏天的多同高, 

可能係天氣太凍...凍到乾啦~

加上太多表情啦, 出皺紋的機會太多, 

所以我都好積極搵防皺的Product.

係網絡世界中, 要搵到啱用的資訊實在太易, 

見到有朋友介紹Eternus-D這個品牌的防皺, 

 

EDS05  
Anti-Wrinkle Serum Therapy  30ml
輪廓提升緊緻精華  HK$540
話效果都唔錯, 

價錢都係五百蚊左右, 

精華素來講都叫做好抵!

仲要係made in Switzerland,

感覺有保証好多!



話咁快用咗一個月, 
功效? 

我覺得保濕唔錯, 

因為我係好易脫皮同乾到白咗一撻的人, 

晚晚沖完涼, 洗完面, 臨瞓前都會用, 

杰身的質地, 令我覺得好似有層GEL 咁包住塊面.


第二日洗面時會覺得之前一晚搽既東東已經吸哂, 

因為一洗面, 覺得層GEL 溶返出來咁~

唔知大家明白嗎?

至於用咗後, 


脫皮真係少咗,

更加冇出現一撻撻乾到白咗的問題, 

所以我覺得防皺同保濕上都係唔錯.

至於網上見到話有消炎作用, 

好抱歉, 我冇咩暗瘡...冇發炎!

另外我相信大家都會好留意成份問題,

我係網上搵到相關資料, 

成份:

六勝肽抗皺複合物

六勝肽又稱六元勝肽(Areginine Essence),是從南極灣冰河泥中所發現的菌種,從中抽取出來的強效多肽蛋白;有效舒緩並抑制額頭紋,魚尾紋及周邊肌肉的活動,幫助肌肉放鬆,使肌膚彈性組織恢復柔順平滑的線條。

它具有阻斷神經肌肉間的​​傳導功能,避免肌肉過度收縮,防止細紋形成。六元勝肽能夠有效重新組織肌膚的膠原彈力,增加彈力蛋白的活性,使臉部線條有所提升,皺紋撫平改善鬆弛。多數用於化妝品內,作為抗皺成分,且效果極佳。

六勝肽是一種類肉毒素成分,具有肉毒素全部功能,卻不含其副作用。主要成份是由六個氨基酸排列組合而成的產品。雖然坊間以它和肉毒桿菌相提並論,它們的結構卻完全不同。六勝肽可攔截肌肉收縮的信號,減輕肌肉收縮的力道,進而改善細紋的深度和長度。它已經代替肉毒素成為引人注目的美容新寵。

甚麼是冰河泥」?

冰川泥冰川直接堆積的粘土、礫石和砂的混合體。冰融化以後,將它們堆積下來。冰河泥的粒子非常細小且潔淨力強,又帶有微負電子,能達到徹底清潔的效果,同時冰河泥還能收細毛孔,皮膚會變得緊緻細膩。

草本滋潤因子

為肌膚提供天然滋潤養分。

天然維他命C

他命C是維持肌膚健康最重要的因素之一,它能夠消除暗沉膚色,令肌膚恢復光緊緻,並有效消自由基,它可對黑色素的合成進行破壞,修復紫外線對肌膚所造成的損,因此能減少細紋,黑斑,發揮美白功效。

紅沒藥醇

紅沒藥醇是存在於春黃菊花中的一種成份天然紅沒藥醇抗炎、抗敏、祛痘及增加肌膚自身的防禦能力。

一支精華素有30ml, 

早晚咁用, 

可以至少用到個半月呢~
(唔慳咁用)

希望呢個資訊可以幫到大家啦~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。