Tuesday, November 26, 2013

甲油mix n match(彩點, 灰,灰藍)

Modi (圖左)是近期我關注既品牌,當中彩點這一支更是我心水,編號 #121 

O.P.I 我相信好多朋友都會用過既牌子,呢隻色係灰白的,兩層已經超實色,細細支有時都唔錯呢!

Bourjois 由始至始都係我大力推薦既品牌,原因是很易搽,一層已經好好實色!加上個掃能覆蓋很大塊甲面,仲有這品牌其中一條line真係做到甲油如gel甲既效果,呢個連面油都可以慳返!圖中為深灰藍色,我通常會用作單色使用,但今次試下用作底色再加上彩點,效果更出!

灰白色打底都有另一種感覺呢!

至於面油用咗deborah 既大熱lipomann … 
效果……我覺得很一般!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。