Tuesday, November 26, 2013

賴太太新手主婦生活:馬卡龍七次失敗之謎+ 解決方法+ 成功食譜提供

1.請不要盡信youtube 或書本上既打蛋白時間,人人的打蛋機都不一,自己睇實打蛋情況較好!

看! 誤信別人說約打10分鐘就可以了,我只打了5分鐘,已經over … 
不是人家的食譜錯,而是自己沒有留意自己的打蛋器太勁啦!

2. 從這圖片中,已經看得出小妹係控制吱咀力度中很新手,時多時少! 建議先吱練習吱好圖形吧!先再學吱公仔呢! 

還有見到中間的馬卡龍很黃嗎? 跟周圍的有分別呢!
這就是我新買的爐的發熱區跟以前的不同,而我沒有留意到!人放我又放,引致另一次失敗!

 
3.這個就是失敗既表表姐,成日見到人地話放室溫要夠至少30分鐘,等個面乾爽成一層膜才放入爐!老實,這個我放了40分鐘,一心諗住ok… 自己冇check 過個面就入爐了,結果點?
變月球表面既餅乾囉!

4. 見到個底痴立立,濕到有水點,原來係我把蛋白加入粉時搞得太耐啦!點解搞咁耐?



5. 因為原來我一直冇留意我屋企既砂糖係粗砂,唔係幼砂,所以當打蛋白後發現個底仲有糖,於是咪搞多2下!咁咪出事囉!

6.近期成日見到大家講用120度焗13分鐘就ok!
我都ok ar … 不過個底就仲爭d… 後來才發現自己個爐冇下火, 哎呀,點會咁阿!解決方法,12分鐘後從中間格拎出來放下一層焗多2分鐘啦!

7. 今次叫做成功...不過大家有冇見到邊位的馬卡龍係歪面的...
原因...就係我個盤唔平的關係...
又係失敗既原因之一!!


試過七次的馬卡龍失敗, 終於捉到技巧啦~

以下係我跟既食譜.

希望幫到大家!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。