Wednesday, November 27, 2013

賴太太新手主婦生活:新品初試,30分鐘完成,超簡單零失敗小吃---士多啤梨麥片夾心曲奇

近期係YOUTUBE 見到一些外國女仔的自創食譜, 

睇真係好容易, 加上食材好易搵, 又唔貴

所以....跟啦~~~~~

今次我試了這一個士多啤梨麥片餅, 

好啱早餐食~!

材料: 麥片一碗
梳打粉一匙 , 
麵粉一碗.
果醬一樽 ( 我用咗1/3樽整6件)
檸檬汁一匙
牛油( 室溫) 一條,
黄糖半碗.

預熱焗爐至170度( 一早開定)

(其實所有份量都係可加可減, 視乎你想食鬆D定實D~!)

1. 先把牛油混合黃糖...由於小妹怕肥....牛油不算用得很多...

2. 把麵粉, 梳打粉及麥片混合.

3. 把(1) 加入(2)中, 再混合至麥片少少濕但又鬆....用手按時會結合一舊

4. 幫盤搽油防"痴"底.



5. 用匙把(3)放入盤, 份量1/3 個盤深就夠! 再用匙壓平..( 我貪心..大力咗.....所以出來大點硬同厚)

6.壓平後再把混合了檸檬汁的果醬加入! (你可以加入自己喜歡的醬)
份量隨自己喜歡, 我想甜D就加厚D~)


7. 再係醬面把剩餘麥片加入蓋面. 輕輕按, 等醬可以把麥片痴住.
8. 完成後可以放入爐 (時間為25分鐘)

約到20分鐘, 已經成屋好香.....


9.20 分鐘後的模樣, 我覺得可以再焗多一陣..

10. 25分鐘後再放5-10分鐘待涼, 就可以脫模. (即係食得)


個人分享: 底可以不用壓得太實, 否則會太硬...

如時間許可, 可以多加一層果醬, 變做千層餅呢~~




大家可以參考呢個外國女仔既造法呢~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。