Wednesday, October 2, 2013

得體的回禮禮物, 令到婚宴加分..加分..再加分!!

結婚要籌備的東西實在太多, 

要樣樣野都得賓客歡心都應話好難, 

所以我專選了數樣必定要靚既ITEM作(膽), Sorry , 形容得有點像跑馬!

例如: 進場的婚紗, 場地的大堂設計, 回禮既小禮物, 這些對我來講都是不容有失.

因為無可能所有ITEM都是最好, 總要有些ITEM 做綠葉的角色的~

而我今次先分享了我的回禮小禮物!

估唔到我結婚當日, 

大家除咗同我影相之外, 就係影我放係枱上的回禮立體心心朱古力.


(借表妹張相一用)

講真又真係幾靚既~~ 入面的朱古力係可以自己選擇放咩口味!

而我試過呢個品牌好多唔同的口味,



我最鐘意係煙肉味既朱古力..

但冇理由...送煙肉味的比來賓阿~~!!!

所以安全起見...士多啤利脆脆啦~~~~

價錢方面......大家去門市問啦~~~

雖然小數怕長計..但係我覺得包裝靚靚的...入面朱古力係靚朱古力味..(唔係金幣朱古力的假味)
已經可以令賓客加了不少分數...(就算當晚我有咩閃失或者做得唔夠好...)


我覺得呢個食哂入面都好...個心心盒可以重用...同埋唔係軟膠質地..易爆嗰隻呢~!!

除咗呢個包裝..

其實我仲有另一個心頭好...


就係馬車啦~~~~ 

隻色完全襯哂我個場地...

可惜....我唔夠早去訂呢個款~~搞到全港都缺貨..

所以最後心心頂上~!!

不過都穫得一致好評....值既..值既~~


大家搵到心目中的回禮GIFT 未?

可以去Chocolat-ier 問下..

佢地既朱古力..真係好好味阿~~~~~~~



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。