Sunday, October 20, 2013

一見鐘情的感覺, 出現了在我的婚禮

婚禮終於完成了, 

真正的C9生活也開始了~

回想過往的一年, 

忙於婚事上的細節...大事...

過程都是享受的~~

不過我覺得最難令我立下決定的是婚紗方面.

一. 小妹身形不是高瘦....
二. 小妹手臂太粗了...
三. 太多件婚紗都很美....但小妹穿不下..!!!

我相信很多朋友會到金都, 婚紗街度睇下有冇自己的心目中的婚紗..

小妹都是一樣...

看過很多外國網站的婚紗....

也看過大陸淘寶...不過不敢Take risk...( 因為價錢唔平)

有一次...係婚紗展中...見到了這一張相..

oh my god....!!


好耐冇試過一見鐘情啦!!!

是Amazing Wedding Service Limited 的婚紗...

全部都是老闆娘到外地搜尋的婚紗~~~

於是我心急地約了老闆娘到佢地office 度睇睇!





噢...件件都是現貨的放在店...

不設外租的...要的便要買!!!

講真...我覺得買婚紗不是問題, 但保全才是問題...

不過疑慮很快解決了!~~~~ 原來外國的婚紗是喜歡一代傳一代..

加上放在喼內...都只是一個綿胎的size 吧~~

留給自己的仔女...好有意思!!

還有..獨一無二的款式, 

並非二手的感覺很好~~~~~~

講返我一見鐘情的那一件,

急不及待的要試上身了,


由於全裙都是用水晶人手訂上去, 很細緻, 

腰部是有收腰功能..只需要戴上nude bar , 

就已經perfect 了~~~~

加上小平胸設計, 

令我看起來.....沒那麼大份同腫脹!!


淨係試裙, 不用化妝都覺得自己很高貴了...

結婚當日..??


很喜歡這裙的古典味道, 襯托這個髮型, 

真係絶配.

不要小看這裙的重量, 

除了來自訂珠和水晶,

同時是我的大拖尾, 

足足可以開多一圍, 

雖然走路時會較於困難, 

但係要靚....冇計?!

大家如果真係想要有質素的裙, 

真的可以到Amazing Wedding Service Limited 度看看.

還有一讚..就是老闆娘同其他staff 都非常細心同專業, 

她們會提供不同的tips 解決bye bye 肉, 

如何修飾鬼鼠肉的問題呢~~~







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。