Sunday, May 6, 2012

開班教學----- 手工皂做小禮物 + 開張盛況SHOW SHOW SHOW

Gorgeous Stage 正式開張都已經兩星期了! ( 光陰似箭)


不過已經出產咗好多新的造型相.


包括婚紗相拍攝,  型格相, 溫馨家庭相同埋BB靚相拍攝.


大家想睇? 咁就要留意住我地的UPDATE 啦!


咁今日呢個POST 講咩?


就係講....開張個日的盛況.



哈哈!  見到大家拎哂相機,

都知道係有野玩同影啦!

就係呢個我地專登做的佈景板前影靚相.

即係好似我示範咁!


(傻樣)

不過估唔到當日好多BLOGGER 朋友都有比面出席呢!

**** 放相時間***(如果放漏咗你....唔好嬲我阿)











(小葉子都有來支持呢)




仲有好多好多相阿..

想睇返,

可以去Gorgeous Stage Fans Page 到睇下啦!



除此之外....

仲有一個喜訊要同大家分享,

就係...阿技的手工皂好快可以係門市有得賣啦!!!

Gorgeous Stage 開張個日入面的小禮物中,

佔咗其中一席呢!









地點方面....好快會公佈呢!

不過....大家如果想跟阿技學做皂!


可以SEND EMAIL 比我查詢詳情同留位阿!

Email://iamisskwok@gmail.com



*












Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。