Thursday, May 31, 2012

唔使再為健康早餐而煩惱啦!!!!

肥...呢個問題日日都繁繞住我!

攪到我日日放東西入口前都會有所顧忌.

到底食咩先會唔肥同健康?

單單係一個早餐,

都已經係一個煩惱.

不過近期我成日食呢個家樂氏麥米片做早餐,



發覺都唔係想像中咁DRY.

因為好多朋友都話牛奶加麥皮會係杰杰的..口感唔好,

用牛奶加麥米片, 香口的很醒神.

加上如果你係公司食早餐,`

又唔想太張揚的話,

開一盒奶再倒麥米片入去,`

真係唔覺得你係度嘆呢..


只係覺得你好忙..忙到唔可以飲奶!!(用來呃老闆用)

如果你朝早係有時間慢慢嘆的話,

可以加D生果入去牛奶同麥米片中,

酦酸甜甜好易入口.

仲好有營養呢~

不過大家未必知,

麥米片其他有好多隻味,

好似家樂氏呢隻,

己經有原味, 蜜糖味, 香甜味, 可可味....等等..

而我今次都試過蜜糖味.

加入鮮奶, 混合蜜糖甜味, 真係好好味..

仲有份量唔使好多已經覺得飽呢~

不過新出個隻SPECIAL K (原味)真係冇咩味!!!! (真心講)

可能係比大家一個SLIM 的功效,

所以卡路里只有165咋.

相當健康.

不過, 想食得有味道少少,

可以用低糖豆漿代替鮮奶呢~


加上低脂, 富含鐵質, 維生素C同葉酸,

可以富含女性所需的維生素與礦物質呢!!

不過我除咗用來朝早做早餐之外,

仲用來加入乳酪雪糕之中呢~~



真係識嘆!

由聽日起..唔使再為早餐食乜野而煩惱啦~


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。