Wednesday, May 16, 2012

金屬的喱屎花甲! 型. 正. 靚@ 御甲


好耐冇玩過指甲啦!
仲記得以前成日同指甲扮靚,
但由於工作關係,
指甲變得失修啦!(好似耕完田咁!)

不過早前見大家玩金屬甲,
好型阿!心大心細又想試下!
不過太metal feel 又會好似rock n roll 咁!想要私文少少的效果呢!
所以搵喱屎花做主題!
今次我係銅鑼灣的一間叫御甲美甲店度試新甲款!
個度種類好多!可以劃甲,gel甲,貼石,印甲等等!
地方叫做大同好有空間感,不過對我來講係...最緊要乾淨!
美甲師質素方面,都幾細心同有sense , 仲會比意見呢!
成個過程1.5鐘度,算做快手呢!
一般來講,貼甲貼比起gel甲係未及持久!但可以做出平時gel做唔到的效果!
加上現時流行金屬色的指甲,
所以玩一排又轉款都唔會好難同傷甲!
有少少喱屎,
即時變得LADY 咗!
哈, 好似好好玩既甲貼阿!
不過奉勸大家,
唔好買D品質唔好既貼阿,
如果唔係,
會好易冇效果架!
仲會甩埋出來呢~~~~
總知..一分價錢一分貨!
想搵我?







 


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。