Sunday, May 27, 2012

Benico X Hello Kitty = 迷你胭脂.( 連試色圖)




我相信好多女仔都鐘意HELLO KITTY,

雖然我唔係佢粉絲,

但今次都比佢迷到!

呢盒係乜野?

就係日本人氣化妝品牌Benico X Hello Kitty 全新Petit Macaron CAN CHEEK 「迷你胭脂」


一共四色的設計靈感來自女士們喜歡的法國著名甜點馬卡龍( Macaron),


配合Sanrio 人氣卡通人物Hello Kitty 合作,


而推出呢4色胭脂.



一隻係橙色


一隻係Rosy Pink ,




一隻Lovely Peach 熱情果,

呢隻係Baby Pink.

阿技自己用過, 非常上色,

加上細細盒,

好易拎出街呢!

價錢方便,

(HK$99) 就有啦,

可以係SASA 或者CITY SUPER 搵到呢~

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。