Sunday, May 27, 2012

濕疹的護理( 夏日篇)

阿技是濕疹人,


這是一件公開事,


很多時阿技都會分享有關濕疹的護理同治療文章,


漸漸...也變了...濕疹代言人! <--真慘!


近期阿技試了一個新的PRODUCT,



DECUBAL 這個很多皮膚醫生都推介比濕疹人使用,

所以阿技都會想睇下係咪真係咁WORK!

其實濕疹最難頂的係痕同脫皮的問題,

因為痕, 你會R, R 會損, 引玫脫皮, 脫皮又會痕.....循環不息!

由於濕疹既成因主要係免疫系統有問題,

所以要根治, 一定要很根本入手,

但呢D 係時間既問題,

需要一定既時間.


*

夏天到啦, 又熱又疹, 對濕疹人來講係一件辛苦事.

所以當前急需的係解決痕的問題.

我誠意推介DECUBAL 的抗敏保濕凝膠,


有一次頸部的皮膚發紅, 好痕,

於是我即時開呢D 抗敏保濕凝膠,

搽係忠處,

即時出現退紅效果!( 非常見效)

*由於皮膚熱, 所以發紅, 引致好痕!

其實呢個凝膠個質地很特別,



吱出來好似GEL咁,

推開後,


好保濕,

濕到令人覺很會"立"咁...

點知一分鐘左右,



即時回復乾爽!

或者大家唔知,

濕疹皮膚的人要時刻保持心情開朗,

所以如果用既產品係太"立"的話,

只會令人"炆",

跟著會影響心情,

繼而影響皮膚呢~

所以夏天到,

想令皮膚清爽之餘又做到保濕,

可以考慮試用呢一支凝膠.

係各大藥房可以搵到呢~

下次再同大家分享啦~









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。