Saturday, May 19, 2012

潮流, 簡約, 品味, 你穿得起? 不一樣的GIORDANO .

阿技鐘意睇男人,


尤其是著衫有品味的人,


不過....好多時見到好多男士們都著錯衫!!!


顯得自己又矮又肥,


有D 著錯衫更顯肚腩奇大,


不過我提議各位男士,


想著衫著得好,


可以參考韓國ARTIST 的潮流,


不過如果 覺得太誇張又唔啱自己品味的話,


可以睇下我今次既介紹.



今時今日的Giordano 已經跟我當年所認識的不一樣了,

變得HIGH 咗, 有品味咗!


位於金鐘既GIORDANO CONCEPT ONE 同GIORDANO LADY 係今年五月正式進註.


位於商場1樓的Giordano LadiesConcepts One專門店面積超過1000平方尺,

提供一系列男女服飾、配飾及鞋品,

其中主打的商品包括簡約時尚的裝束、鞋履、手袋等,

不同種類產品配合現代男女於不同場合的需要,

讓追求簡約美的都會男女穿出自我風格.

不過最吸引到我介紹佢係佢地品味.








簡約得令人討好.

除咗男裝,

仲有女士們的,


手袋啦..

時款衫啦~

連身裙...

好靚既白鞋....


令人心動的頸飾

呢件襯西裝外套好靚.


其實店內仲有好多好吸引的款飾.

大家可以親身的去到
金鐘統一中心11005-6號舖

度睇下~~

其實入面除咗D 衫吸之外,

店鋪上略帶粗糙感的淺灰地版,以帶藝術感的燈光設計,

入到去覺得好舒服,

同好有時代'感.

已經跟我所認識的GIORDANO 好有分別!

下次再去行街,

又多個選擇啦~







Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。