Tuesday, September 23, 2014

濕疹人生 之 隔離敏感原(塵蟎)的寢具用品

話說我成日都收到話上門免費幫我清塵蟎既電話,

話可以示範比我知我的敏感源之一既塵蟎有幾多!
( 係上門唔使錢, 但買部機要錢呢!)

如果大家有試過比人上門示範既話, 

應該都知道塵蟎係幾多幾...恐佈!!

不過以我所知, 

如果你有鼻敏感, 濕疹, 流鼻水, 鼻痕, 眼紅, 流眼水, 鼻塞和哮喘等敏感症狀,

除咗自己底子唔好之外, 

就係同塵蟎有關.
(基本上...我中哂)

一直以來, 我覺得我的濕疹主要原因係食物敏感同唔乾淨, 

但係到今日(己結婚搬走後)才發現就算我如何戒口, 如何乾淨, 

濕疹都仲係未可以完全消失.
(當然...天氣對我都係一個影響啦~!)

所以我決定對付塵蟎.
* 不是購買除塵蟎服務啦~~ 幾貴~!

噢...講咗咁耐. 好似未講清潔什麼是塵蟎?!

塵蟎只有100-400微米, 寄居在枕頭和寢具內, 
喜歡生長25度相對濕度75%的環境, 即係你枕頭, 同床單.
以吸食人體血液和皮屑為生!!!<-- 濕疹既朋友, 你係佢地食糧!
根據報告所講, 一張兩年的床褥, 內裡滋生了超過兩百萬既塵蟎,
咪話嚇你~~~ 一個使用了六年的枕頭, 它的四分一重量都是塵蟎,包括佢地既屍體和排泄物(OH..想嘔~!)
其實塵蟎本身不是致敏源...是牠們的水溶性排泄物才是問題!!

就在尋找相關資料時, 


是一個叫做Aegis 愛家仕的品牌講解防蟎寢具原理, 

大家可以參考一下, 

同時大家可登入https://www.facebook.com/AegisABB 了解更多正確選擇防蟎寢具.

原來55度的熱水洗滌是專家公認最有效的除塵蟎敏感源的方法.
所以寢具必須具備可55度熱水洗滌功能.

除了防蟎, 或要透氣排汗.透氣孔必須小於10微米,

也不含對人體有害的物質, (可買有安全認証)

http://aegisabb.com/?post_type=product

睇咗咁多相關資料, 

最後決定訂了2個枕頭套試試質地, 
(我對品質沒有懷疑, 只是想知道質地如何)

價錢現在做特價, 價錢合理( 擁有這樣功效!)


他們的枕頭套全都有尺碼分的, 

所以可以度度自己屋企的枕頭再去訂購.


見到有防蟎保証, 即刻放心哂.

這枕頭套選用了美國專利技術#6277770精密織布,至透氣孔徑平均小於6微米, 
能有效阻隔塵蟎及其他敏感源.

物理性能防蟎, 無加添加化學劑, 

織布由超細纖絲編織而成, 具高度透氣性能, 不會有漲起感覺.
轉身反瞓也不會有噪音.

最勁是可用於60度高溫洗滌, 殺死塵蟎, 洗走敏感原.


保養方面, 都不是很難的, 

為了自己的健康, 一試無防.











Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。