Monday, September 15, 2014

有靈魂的玩具公仔 (有圖為證)

每次踏進賣公仔的店舖, 總會覺得有好多隻眼望住我, 

佢地既眼神....好似係度叫我抱佢地返屋企....

其實我覺得玩具毛公仔是有生命的! ( 不是鬼故, 想像是Toy story的玩具公仔吧!)

他們希望找到主人, 所以會在貨架上 , 擺出千奇百怪的表達, 

引你帶他們返屋企, 給他們一個家...

唔信??我拍下了~~~ 有圖有真相~!!


抱我啦~~~ 抱我啦~~


我係度等你等咗好耐....好悶阿~
主人, 你見到我嗎???

我的微笑感動到你嗎?

我唔係唔靚阿???!!


我跟硬你啦~~( 堅定眼神)

得返我一個咋.....帶我走啦~~
主人...你來啦~?!!
主人, 你好..我主叫做小狗....
你唔係唔識我阿??!! 我跑得好快阿~!
主人, 我比後面個女仔蝦得好慘....救我~~!!
冧死你未阿??
唔好睇我高低眼..我其實好集中
chok~~~~
主人, 我地茫茫人海中都相遇, 呢d 係咪有緣?
咪睇我長短腳, 我行咗好耐先企到咁出, 等你買我咋~!

主人, 唔好介意我有少少斜視...

hi.....美女....


主人...我係下面...見到我嗎?


仲有我...我比人壓咗好耐.....

我咁憂鬱眼神, 係咪引死人?

帶我返去...我幫你昅賁屋企~!
我知我醜, 但我好出名阿~~ 你認得我嗎?
抱我返去..我陪你隻貓玩阿~!
雖然你唔太熟悉我, 不過.....我識你就得啦~

我呢個樣係咪好笨呢~~~
 opps...好似影緊証件相咁!

其實我都識自拍阿~! 我返到去可以陪你日影夜影阿~



我唔想咁惡阿....你明唔明阿?

我覺得我係必勝, 唔買我就笨.


你終於見到我啦?!


無眼珠既我都想你望下我~!

我知你會睇到我既~!
唔好怪我嬲爆爆....我真係等咗你好~耐~~

chok.....again...


我相信你因為見到我坐係門口, 你先入來啫~~~



博大家開心笑下啫~~

純記下自己的所想.....希望同你地分享~!






























Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。