Sunday, September 21, 2014

我的文章上了yahoo 阿~~!!


分享日誌最開心就是得到大家的支持和回應, 雖然只是簡單的食譜分享, 濕疹醫療, 美容扮靚, 旅遊JETSO...等等...見到大家給我的留言都令我心覺得溫暖.

雖然現時可以找到我的日誌主要為www.iammisskwok.com
但現在於WESHARE.HK都可以找到我的分享啦~!

不過更意想不到的是在weshare的分享, 是有機會推薦給yahoo刊登的~!

很興奮地收到朋友報料說在yahoo 見到我的文章「彩虹麵」, 真係令我開心咗一日呢~! 這個刊登, 成了我繼續分享的最大鼓勵!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。