Thursday, December 12, 2013

可樂TimTam Brownie, 零油,零蛋,即興即做,意想不到既組合!


材料:

超市可以買到的Brownie 的預伴粉 (一盒)
TimTam 朱古力餅3包, 約12塊
可樂一罐

Step 1: 直接把一罐倒入預伴粉中,


會見到好多泡...正常的~!


攪均時會覺得好稀...也是正常!!


其後會變杰的~~~


Step 2: 倒入模中, 可入TimTam 朱古力夾心餅, 

而我就加入TimTam雲尼拿味的夾心餅.




由於我試驗中, 所以只落4塊, 

但其實我可以放滿的...

之後再把另一半可樂Brownie倒在TimTam面上,

( 餅是會浮的....所以不會驚訝!) 

Step 3: 放入預熱160的爐中, 

50分鐘後食得~!


我相信大家把夾心餅放滿後焗出來會靚好多, 

至少唔會好似有4塊孤兒......咁...


味道: 好勁的可樂味Brownie, TimTam成為主角, 
好香好脆, 整體唔會好甜!







其實我想用呢個Wafer做夾心..

但係做時....唔覺意....食哂....~~~~~

下次吧~!!


自少我喜歡食朱古力餅, 
其中TimTam 係我最愛的品牌, 
因為Tim Tam 又平又抵....
唔太甜之外, 
細細包, 
獨立包裝,
好方便...

大家可以去撞下TimTam "開心巡遊車",

因為只要上前把手伸入您心水的彩色驚喜箱, 

就可以得到朱古力夾心餅同不同的小禮物!!!!










Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。