Saturday, December 14, 2013

聖誕禮物心水推介..平..靚..正 ( Skin Care)



近日收到一份很用得著的聖誕禮物, 

就係Melvita 出的有機堅果油, 

堅果油能有效地做到修護, 更生功效!




由於Melvita的100% 有機摩洛哥堅果油, 

是採用初榨冷壓法榨取, 

所以含豐富的Omega 9, Omega 6 及固醇, 

對於鎖住皮膚水分, 以及改善皮膚細胞間的連繫, 鞏固細胞膜, 令皮膚更飽滿.

功效除咗用係面, 仲可以用係頭髮尾油及護髮膜,

能深層滋潤修護受損秀髮, 改善頭皮健康, 更可以強化指甲呢!

由於我係一個非常乾的人,

呢支油啱哂了~

先用係洗面後的爽膚水後,

我係用Melvita的花水做爽膚水, 

當面部還濕時可以直接加數滴油係掌心, 

再輕拍上面!!

就係咁簡單...

加入後會即時覺得很細軟,

朝早起身仲覺得皮膚有反光位 !!( 絶非油光)

除此之外, 我都會加入BOBY LOTION中, 

比例約1 個10元份量的乳液加入3滴就夠了.


我發現鎖水同保濕功效唔錯, 

成晚瞓覺不會因為乾到痕而瞓唔到.

而且也不會令皮膚乾到可以用指甲界到字呢~



呢個又凍又乾的聖誕, 

可以考慮送呢份禮物比朋友阿~

除咗堅果油, 

仲有有機玫瑰果油--抗衰老, 保濕, 活膚同減淡色斑

有機黑草種子油--淨化

有機金盞花油--紓緩

有機牛油果油--眼周肌膚

有機杏合仁油--亮化肌膚, 抗衰老




仲有頭先去睇過, 出咗好多聖誕SET 呢!!

好平啊~~!!

真係諗得喎阿~!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。