Friday, July 6, 2012

濃妝技決戰Bobbi Brown卸妝油

講真阿技好少可會化濃妝,

難得天氣咁好,

心郁郁想化個靚妝出下街,

玩下扮靚女遊下街!

順便等陣可以玩下新出的Bobbi Brown Cleaning Oil!(女人就是這樣的無聊,找借口開新野用!)

話說呢支Bobbi Brown Cleaning Oil 係新成份推出市場,據當日發佈會我了解個呢支新品既特別之處,的確是值得介紹下!



先講入面新加入咗不容易引起敏感的礦物油成份,因為性質溫和,不會刺激皮膚,仲好有效清除面上化妝品!

還有當中的可可巴油同橄欖油有助軟化肌膚,而薑根精華能夠能效鎮靜同紓緩肌膚,幫助護膚品吸收!

仲有經過皮膚科測試,不含引致暗瘡粉刺成份呢!今次真係可以放胆咁用啦!

講真天下無敵,用呢?

濃妝技決戰BobbI Brown cleaning oil 開始!

 
見到一個濃妝,包含防曬,防水產品,同粉底!

份量五泵於手心!

先係塊面打圈按摩,

溫柔的刷眼線!

見到已經甩甩地色!(溶啦)

(仲未加水乳化,已經有唔錯既表現呢!)

用手潑水濕面再按摩下,

過一次水已經好乾淨啦!

(呢支油標榜唔需要再過水架!)

成績總結:

清潔能力不錯,九成乾淨!只剩下睫毛內的膠水漬吧!
皮膚感覺良好,不會覺得拉緊或笠次次!
一次過做到清潔卸妝,適合我這個懶人!




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。