Monday, July 23, 2012

美味代餐推介. 好味, 健康, 美肌

美味早餐推介.


有冇試過一早瞓醒已經會諗定返工食咩早餐?



我有~~~成日都諗住食熱香餅餐加朱古力.


我知...好肥阿麻~~~


但總係唔肥唔肥食呢!



前排收到份神秘禮物,



叫做美襌食~( 個名好怪呢~)



呢隻美襌食比咩人食?


・想瘦得漂亮的人 ( 我)

・想瘦得健康的人 (我)

・不容易瘦下來的人( 都係我)
(特別推薦給40歲以上的熟女)

・生活忙碌、飲食不規則又想瘦的人( 點解講緊我)

・想要擁有健康飲食生活的人 ( 呢個一時時啦)

・想調整過度飲食的人 (我唔係食好多..但係好吸收先慘)

・想從內而外打造年輕美肌的人( 我我我)

(素顏的我)


其實美襌食係咩來的呢~~~

原來係以襌食為基本,

添加合計30種以上的穀類及高營養價值的蔬菜、

豆類,另外還加上具有高效美膚效果的膠原蛋白和維他命C以及食物纖維.

由於可以代替一餐正餐,故能達到有效控制卡路里攝取,

並能補給滿足肌膚、健康需求的充分營養。



咁包裝入面的又係咩來的?

其係全部都係一些穀物等材料磨成的粉狀,


只要成包倒出來加上, 或奶, 或豆漿都可以.

味道?

一開始未加奶前是好似炒過既芝麻花生味.

但係加咗奶後...



攪沌 (放心..好易混合)

等至少一分鐘,

奶會變得"杰"身咗!


變成啡啡地色,

杰杰地...

就可以飲得啦~

美禪食精心調配的美味口感,十分順口(唔會覺得有搾),

好滑呢~

由於杰杰地,

所以都好飽肚下,

所以能夠令你覺得有飽肚感.

加上還能調整體質、

幫助排便,改善肌膚狀態,達到美肌、瘦身的功效.

(我要變靚, 指日可待)

已經放心....每包僅54.8千卡咋~

如果用來配牛奶,

牛奶與豆漿含有豐富的蛋白質,

卡路里約在100~110千卡左右,

材豐富的美禪食一包平均約54.8千卡,

搭配飲用的熱量合計約為170千卡。

以牛奶、豆漿搭配美禪食飲用,約與一碗飯的卡路里相等,

是最適合瘦身的熱量。


有時我會用作代餐,

例如代一餐晚餐,

可以加快瘦既效果,

不過要提醒,

一定要比平時飲多多水阿~


係咪真係咁好?

唔好我都唔會推介比大家到上雜誌啦~ 係咪~?!

信我啦~


我的基地~

二號基地:

三號基地:

面書總部:

聯絡總部:

戰績展示區:








Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。