Thursday, July 12, 2012

花椰菜苗可以洗面架

可愛的小小草...出只Tony Moly 全新的洗面霜.


可愛的包裝, 令到我用哂呢個小可愛後都會保留呢個樽.

這個Tony Moly 花椰菜苗潔面霜 ,

可以做到含豐富營養, 具抗衰老及消除疲勞,


質地很易推, 同埋加水後很易起泡.

清潔肌膚同時活化肌膚,

令肌膚回復光澤健康.


使用方法:取出一元硬幣大小的量,塗抹在臉上按摩片刻,用清水洗淨即可 .


我試過效果真係唔錯, 好乾淨, 同埋好柔軟.

唔需要即刻搽爽膚水,

可以真正讓皮膚休息.

至於價錢方面..唔使一舊水.

平靚正.






 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。