Friday, July 20, 2012

一齊跟著我做啦~成本只要五蚊, 超簡單, 零失敗的美白面膜

真係超簡單,


效果一定好的美白面膜,


成本只要5 蚊啫...


快D跟我一齊做啦~~~

(仲睇)

請先去洗乾淨塊面...

乜都唔使搽住....

開始做MASK 啦~


請準備以下工具,


1. 面膜紙一張 ( 購自SASA, 七蚊有十塊)



2 . 脫脂牛奶小半碗 ( 我用屋企快到期又飲唔切個D)
價錢五蚊盒, 只用其中四分一!)

張紙面膜可以成張浸落去, 然後搾七成乾用來敷面.

當然我介紹得既都唔會咁簡單既~~~ (奸)

或者可以用掃搽上去都得.


呢個方法有樣好, 就係唔會流到你成個身都係奶....

直至紙面膜全濕.....


張佢緊貼面部皮膚啦~ 記著...頸都唔好MISS 咗阿~

之後重點來啦~~
大家可以去SASA 或卓記等買面膜粉..
我買...的..係10蚊有三包...抵玩~
之後一包又可以用到三次分量....(因為我唔係厚敷)
加入剩下來的脫脂奶中.

係喎.....唔記得同大家講..唔好用全脂奶阿..因為太RICH 會引起生粒粒呢~

其實那些面膜粉平時只要加入蒸餾水便可以放上面,

但係..我想營養價值再高D,

所以加入我剩下來的奶中 ( 唔好浪費).

之後可以搽上面啦~~
點搽?
ON TOP 咁搽上去,
點解?
一來可以令牛奶更易被吸收,

二來皮膚仲可以吸埋面膜粉本身有既營份呢~

三. 容易脫膜~~~!!! ( 唔會攪到成枱同地一撻撻)

其實呢個面膜成本同價錢真係好平,

仲可以唔會浪費就快過期的東東呢~

不過我仲有另一樣好件推介,

就係可以加入美容液添加劑.

即係咩?

呢D 阿~

有時做呢D 面膜,

我會加入數滴,

令面膜的功效更大~

係左手边個支係Q10精華濃縮液...( 唔記得何時購入..只知放咗係度好浪費)

另一支係Dr:Ci:Labo 既Placenta 胎盤素濃縮液!

胎盤素係咪諗起人類BB 個D呢~

放心...呢個胎盤素係可以做到令皮膚更生, 修復, 抗紋既功效.

點解我會買濃縮液?

因為我所有護膚品都有呢個成份,

所以有呢個濃縮液,

我就可以隨時加入我用緊的CREAM 度,
等我屋企D CREAM 有多個功效.

好啦..係時候睇下效果點啦~

...

..
...


等我除咗呢個神秘面紗啦~

以下圖片

絶無PS.....


見到仲有少少碎係面度就知我未洗面啦~~

不過好明顯係有光澤咗.

同埋...毛孔細咗~

洗洗面先~


真係好滑...( 我係深色膚色人類)

再隔一陣.....睇下有冇唔同咗先~


半小時後....

仲未出現乾的感覺.

摸到好細嫩的滑滑的..

呢個面膜..真係抵到爛呢~

效果非常一流呢~

咁平靚正....一定要介紹比大家!!

大家平日都可以利用屋企快過期的食物發揮創意...做下DIY 面膜啦~



我的基地~

二號基地:

三號基地:

面書總部:

聯絡總部:

戰績展示區:











Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。