Monday, July 4, 2011

露BRA 唔等於開放!!! 更何況咁靚...怕咩露~!

以前阿技思想守舊,
對於BRA 只係會著係入面!
(唔好誤會今次我著係出面阿吓~!!!)
對於BRA 的要求只係在於保護同KEEP 靚個身型,

但原來今時今日的BRA 已經再唔係我諗的咁簡單~!!!!!

近期見到一個少女品牌une nana cool 的內衣店推出無鋼圈承托做賣點的新款胸圍!

une nana cool 其實係作為Wacoal另一主線的年輕少女概念店2001年在日本成立,

並於同年在香港開設海外第一間專門店.

une nana cool為法語(發音:嗚la la Cool),意指「有型的女孩」!

哈..我中女啦喎....仲睇young line??? (扮細唔得咩!)

不過今次我是對那個無鋼圈設計有興趣呢~!!

其實我好認同因胸圍的鋼勒緊而感到不適, 有時我仲會敏感呢!

(曾經聽過新聞話行雷劈鋼bra!!!!) <--唔知真定假!!


見到呢個廣告.....即刻去睇睇!


今次我去的une nana cool 位於九龍尖沙咀海港城港威商場2/F 2120B


一去到, 見到好靚好sharp 的顏色,


好有summer feel 阿~
(果然好重少女味)


今次到訪,


其實要睇下佢最新推出無鋼圈承托bra 的特別之處,


其實我見到報導講une nana cool的「人體科學研究所」因此細意設計了剪裁獨特的Fun Fun Week」,

起用power panel連接脇邊至前中心以加強胸部內推效果,

 配以一片式獨特U-cup設計,

使胸圍在穿著時更加穩定貼服之餘,


塑造極富立體感的完美曲線.


全新的Fun Fun Week在避免傳統鋼圈帶來勒緊感覺的同時,


亦能有效地提托胸部線條,


在承托力及舒適度之間取得完美的平衡.


個介紹講到好吸引阿~


唔知真實又係點?


講返間une nana cool,




唔同類型的bra 都會分好咁擺放,


好容易可以搵到自己的心水貨,


可以叫做好整齊~




wah ...連underwear 都五花十色,


好多款阿~!!!


如果慢慢睇,


都可以打發到大半個鐘~!!!


哎呀!


我掛住睇其他野唔記得咗我今次係有目的的...


我要睇那個bra...


哎呀呀....最新推出的Fun Fun Week」系列胸圍以28種不同色彩和圖案;
淨色、碎花、圓點式式俱備.
參考圖:



d 色好靚阿~~
仲有d 有碎花呢~~~!!!


其實d bra 咁靚...夠勇的話..露下都冇所謂啦~!!!!

而我...

保守的阿技....今次帶咗呢件返屋企~!!!!

(由於阿技身材奇特, 固搵咗替身著比大家睇!)





阿技我選擇了這個,


青藍色的波點( 懸崖上的波兒!!!) <--好爛!

我喜歡這個deep v 的設計,

夏天著大領衫都不怕~






這個胸圍特別採用了富彈性的物料, 一點都唔焗.






這款扣有多個size 可以选擇.




可隨意互相交替使用的肩帶,

是我加分的原因~!!!

大愛~!!

不過唯一一個缺點是.....

只有三個size 分,

大家如果想搵自己個size,

真係要試清楚阿~!!!

至於大家都想知係咪真係承托到?

我用了一個星期,

(認真) 我是有肉地的,

心口是有肉的.....( 明架啦~!!)

需要有力的承托,

而這一款, 我要穿的是大碼....( wah!)

效果看出來是胸部集中咗向前!

事業線也明顯了~

睇來如來我真係要露比大家睇既...

要減減先得啦~
.
.
.
.
.
大家有興趣的話...

也可以去看看啦~

現在好似有新優惠呢~!

即日起凡購買任何une nana cool之胸圍2件,即可以超優惠試穿價港幣$182-196購買Fun Fun Week胸圍一件*。另外,購買Fun Fun Week胸圍3件,第3件亦可享同一優惠
夏天來啦~~ 露下都無防阿~ 嘻!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。