Wednesday, July 27, 2011

阿技的自言自語: 2011 年7 月10日我的心血終於出世啦~

710 是一個重要的數字,
2011年7 月10日,
阿技即係我的心血終於出世啦!
"她"的名字叫做D² Beauty
D--for DION
2--這是第二次有自己的工作室
"技寨"的名字其實是乳名吧~!!
其實一直很感謝theztyle給我一個平台,
讓我係這地方認識大家!
小妹不敢認人緣好,
但是很開心得到你們很多人的支持~
今日終於成就自己的理想!
擁有自己的事業,
相信沒有人可以敢說做生意一定是會賺,
一定會出人頭地.
但是阿技我抱著一個目標是,
敢於嘗試!!!
唔試唔知道自己的能力,
就算是失敗,
那我都會是心甘命抵呢~!
總知,
我會努力,
我要對得著"技寨",
對得著自己和大家呢~
.
.
.
雖然"技寨"正式開張了兩星期,
見各位好友都幫"技寨"做過宣傳,
打算懶得就懶~!!
可惜,
家人和朋友的勸告下說: 她是你的BB, 為何你真的不用交代她的出生?
是...
我是一個負責任的"媽媽"呢~!
那我便簡單的交代一下那天的"盛況"吧~
一早返到"技寨",
已經有數個花藍送到,


其中一個更是你們呢~ 係阿..係你阿~!!
講真收到的一刻,
很感動,
很想給你們一個抱抱!
還有PRETTY MEDICAL 的SYDNEY 呢~
還有ART VACATION 的2個老闆呢~!!

黃校長同周星星呢~!
估唔到你們會記得我的開張!
當然唔少得的是我家的親友啦~!

收不停的花後,
燒豬送來啦~~ (多謝個日見我手殘專登來幫我的VIN 同TAMTAM)
水魚, 你知唔知我專登留起咗一盒比你阿~~ (見你係FB話要食窮我後!)
同時也要多謝我屋企為我準備的食物,
好味嗎?
技宅上上下下的人一齊做的~
除此之外,
還收到數份真係令我眼濕濕的GIFT,
估唔到阿KATE 你會送給我你的心思,
你的誠意滿分...
大家見到阿KATE的餅餅嗎?
全部都係有意思的字,
技. 技寨. 710.
愛死你阿~!


你一筆一筆的"整"上去,
一定花你很多時間吧~!!
(估唔到阿技係你心目中都有一定位置! (淚))

(抺淚中)
另一份GIFT 也是令技想哭的,
是這個..
YANDY,
多謝你一路都支持我,
多謝你幫技寨扮靚靚,
多謝你係我最低潮時給我鼓勵,
這是我的心底話~
還有一份很特別的GIFT,
是CHALVY 的紙玫瑰,
但最得我歡心的是...
技安"物"阿..
點解我未見過出面街有既~!??
CHALVY,
你的心意同心思,
阿技通通收到~
放心,
有技寨一日,
紙玫瑰都會在一起~!
其實那天阿技一直覺得唔好意思,
因為太忙,
我未能招呼各位!
還有..要2位準媽媽大著肚子來撐阿技,
阿技真係好幸褔阿~
HEIDI,
多謝你的GIFT,
好啱我用阿~


你知嗎?
你快生仲走來撐,
我真的很担心呢~!
另一個準媽媽小砂,
沒有你,
沒有技寨,
你明白嗎?
(盡在不言中)
切過燒豬,
真的開張了~
雖然有些朋友邀請了但沒有時間來,
也有些邀請了我忘了發邀請咭,
但你們在FB的祝福和心意,
我一一收到~

這一天,
永遠記在心中.
還有你們兩位,

講真,
收到你地這扎花,
我真的很HIGH....
HIGH 到有點OVER 咗...
不過點都好,
謝謝CAT 你把你的第一次給了我~ (奸笑)
還..有...
重要的一個東西..
是這果籃,

你們見到的是水果,
我見到的是一份友誼~
愛你們,
多謝天父給我這班朋友!
希望天父可以教我如何珍惜, 愛護她們~

如果我係度多謝漏了你,
請不要介意啊~!!

.
.
.
.
大家想要返當日既相嗎?
我放FB 好嗎?
大家話我知啦~
再一次真心話: 多謝你們~!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。