Tuesday, December 2, 2014

泰國自駕遊租車攻略

旅行識玩當然會選擇自由行, 
如有國際車牌, 又自命有信心駕駛的話, 自駕遊必然係一個好既選擇!

今次同大家分享係泰國十日的自駕遊行程同慳錢攻略~
希望就所見所聞的報料可以給大家出發前更多資訊,做好功課, 玩得更爽~!!!!

十日泰國玩D咩?

先講行程,機票會是買布吉入, 曼谷走, 由南玩上去, 約1200公里的旅程.... (長征!!)
當然中間會停下玩下, 嘆下,享受下的~~~ 

在泰國有不同的租車公司, 全部都可以全國通行, 不過邊間好? 價錢又合理?車輛質素, 客戶服務, 提供協助等等都是考慮因素.話哂唔係自己地頭, 車輛有咩事, 呼天不應, 叫地不聞時點算好喎~!!


今次所租車的公司HERTZ!


租車注意事項!

1. 係泰國自駕遊都唔係第一次, 之前租過A字頭的那一間, 有過不愉快經歷,
例如:飛機DELAY 引致遲攞車都係會罰錢, 罰錢係比返員工等我地攞車的OT 錢喎!
過時還車會罰錢(一小時內)~~~!!! 還有車的款色....不多!!! 車款較舊!

2. 大家可以留意自己的信用咭優惠的關係, 我地用的信用咭可以有FREE UPGRADE .香港上網睇定, 卜定.(不過錢就唔好過數住) 但係我地都出現一個問題, 就係去到佢話我地卜定的款車冇哂, 於是再比我地用同等價錢選另一款更好更新的車輛.

3. 租的日子越長, 價錢越抵! 十日行程,不過我們租七日就夠了~!!

4. 車的保險一定要買, 攞車時記得CHECK 清楚花痕位置, 任何唔對路的位置最好影埋相, 不過HERTZ 車的職員都會提你" 你買咗全保, 唔使担心~~~!!" (英文)

5. 還有很重要的一點, 就係要知道自己還車的地方. 先安排成個行程的頭站同尾站, 再決定中間去邊度都未遲! 仲有租車計算方法, 就由你攞車時間開始計, 那要小心還車時間了~!

*




攞車櫃枱同手續,

去到布吉機場, 在國際線抵達出口的右手邊, 經過國內的抵達出口旁邊就是了.

黃色招牌, 好易搵的~

手續方面, 需要國際車牌, 預約記錄, 現金作訂金, 如用信用咭, 就要準備埋啦~



車輛要求方面, 人人的需要都唔同, 

只係你比幾多錢, 就會有一分價錢一分貨!

我們選擇了慳油, 新車為主就夠!

攞車時記得檢查清楚車輛阿~!!

祝大家有個愉快的旅程!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。