Thursday, May 9, 2013

阿技變做新娘前的作戰計劃之縮肚篇!

減肥,我相信係每位女性必做既事,尤其是準新娘呢!

當然每次阿技實行前都會突然覺得還有時間,行動又會放棄!

不過今次阿技既減肥計劃有點唔同,就係食清腸的Healthy MeTM BB-12 誘腰益生菌!

見到廣告介紹到可以令腸道暢通,減少縮便,調整腸內的益菌與壞菌的數量比例應為 7:3 呢!

當然,大家會諗飲活性乳酸菌都有同樣效果……!錯錯錯!從前我都是這樣想法,但原來這些飲料中,加入很高糖分,同時在運送過程中也影響了一定的質素!例如,太陽暴曬過,室溫過高等等,最後真實功效有多少呢?還有,你會記得日日食嗎?


原來我見我之前唔食野...個肚腩都存在, 問過專家才知道每人腸內積聚了 8-10 磅宿便,宿便會形成「假肚腩」。所以我相信如果可以排出當中的8-10磅, 我應該會FIT 好多, 專家又說,您需要補充益生菌增加腸內益菌的數量,令腸道重返正常規律的蠕動。乜我食好多菜唔係幫助到咩?!! 原來都係因為菌唔夠. 單靠纖維都是不足的~!





我選擇BB12的原因一來方便携帶,二來服用簡單,只要把那些粉末倒在口中,再飲一杯清水就可以了, 同時可以加在其他果汁上啦~ (忌熱水) 真的很簡單,味道很好, 是呍喱拿味呢~每日一包便可以解決長年累月既肚腩問題!




同時經研究證實能增加腸內益菌數量,改善腸道蠕動,排清宿便,減少痘痘並令肌膚重現光澤.


當然我有一個疑問, 就係, 當中有多少菌可以抵抗到胃酸而被我們腸可以吸收呢?
原來經研究指出, BB-12 菌種最與眾不同的是高耐酸性,直達腸道,不會像其他菌種在胃部已
被胃酸殺死,因此效用極高.

至於價錢同邊到有得買?  銷售點:全線萬寧獨家發售,每盒(內含 14 包)
建議零售價為港幣$259 ( 不過如果想效果更好, 當然各位準新娘子, 記得要配合運動同埋多食健康食物才會更有功效~ 期待見大家變靚靚新好啦~)


講返效用, 我已經服用了一星期多了, 之前是斷續的服食, 效果當然未能出色, 但一星期後, 明顯, 便便真的多了! 也是健康的便便呢~~!腸道健康,自然皮膚都會好咗,口氣問題都會解開呢!

下一步我當然希望假肚腩BYE BYE 啦~~~ 各位準新娘...加油阿~~






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。