Thursday, May 9, 2013

踏入姓賴的倒數階段: 變髮變出高雅

很多朋友都會誤以為做新娘子, 一定要有長長的頭髮....

其實是不用的! 反而有亮麗同適合的髮色才是做出高雅髮形的重點.

較早前我因為要到布吉同客比影我的Pre-Wedding 相, 

所以把自己的髮色染成較紅. 一來想解決我之前的布甸頭問題.

二來就係想做出較SHAPE 的層次感.

結果....我影出來的相.....層次感就做不出來之外, 還有點看上來髮質欠缺健康呢~~

 

由於大日子近啦! 係時候真係要執執個頭, 先做好亮麗髮色同髮質先會做到靚的髮型呢!

上星期到中環一間大型SALON CORE by IL COLPO .



這是IL COLPO Group首間美髮、專業護髮、美容及美甲一站式旗艦店, 集所有美容變靚於一身. 同時是一間匯聚時尚精髓 潮流品味所在 城中焦點高級髮廊.

阿技當日收到Salon 邀請, 去感受下這間Salon 的服務質素和效果, 而當日去到已經見到幾位Artist呢~





Salon Core店內設計以白色及灰色為主調,給予人一種簡約而又時尚的感覺. 跟平時所到的Salon 的裝修設計很不同, 加上佔地超過五千七百多平方尺,設有45個獨立坐位,寬敞舒適,極具有空間感;並設有2間VIP房,每間房設有單一座位,私隱度極高,令客人能安心享受專業時尚的美髮造型服務。為照顧不同客人需要,Salon Core除了提供專業髮型服務外,還附設美甲及美容服務。

這個地方夠大之外, 空間感亦很多, 加上再有獨立VIP, 真係唔怕樣衰時比人見到~~ HEHE.


除咗有髮型部外, 還有美甲部, 手之外, 腳部都包括, 真係很多元化.


講返我個頭....其實之前係咁...的


只懂長長頭髮....完全沒有型.....同層次都欠奉! 


至於顏色方面.....偏紅....Highlight 沒有..

後來跟Salon Core髮型總監Kolen Wong傾過計, 話佢知我9 月結婚, 所以一定要流長頭髮時, 
他告訴我原來今年2013春夏流行具立體感的古典髮型,不論長短髮都著重健康感重的髮
質。正好配合我結婚當日希望給人這樣感覺的造型.
如果現在想在長髮中有古典感, 那會以立體感為中心,大波浪的
古典髮型就是最好的例子... 不過他覺得我都係先修好形, 上色先比較適合. ( 他又提醒我, 染髮跟電髮之間至少要有2星期的休養期, 太密一來傷頭髮, 二來還有上唔到色呢~)


他又說, 結婚後如果想短髮,又要營造出3D感,髮型要簡潔,髮尾要剪得實在,令整體豐盈厚實,視覺上擁有假髮的疏離感,又帶有復古風。這才是造出的要決!

其實我心目中想要做到這種效果...


不過原來要做到這樣的效果顏色當然重要, 

但更重要是髮質是否可以做到這樣的效果呢~( 離題了)

 (after Cut)

講返我個頭, 先修修令頭髮有層次後便到上色了~

染髮師說現在已經不在流行那些金髮的Highlight 了.

要突出新娘頭的效果, 最緊要的是把顏色調深, 

看起來比較健康, 

之後再做返少少的Highlight. 但Highlight 的色是比自己的髮色淡少少吧~!


(我成日都覺得這些機器好似專對付怪獸用咁~),

大家會否以為染色時間越長, 顏色會越上色?

那就錯了~~~ 時間控制是非常緊要呢~!

Salon Core 的染髮也是非常專業, 

一方面可以比到潮流資訊你參考之外, 

還會因為你的需要幫手諗什麼會效果更好, 

例如: 我9 月結婚, 髮色應該何時要補染? 用什麼用品可以令髮色更健康等...


見到分別嗎?

一點都不"濁氣"....也不MK...

正正是我心水要的效果,

頭髮看上去也比較健康呢! 
I LIKE IT~

係染髮其間其實我擔心那種染髮會傷頭髮嗎?

(已經越來越薄了~~)

Salon Core髮型總監Kolen Wong告訢我可以不用擔心, 因為
國際專業護髮權威j.f.和法國專業頭髮護理品牌j.f. lazartigue進註Salon Core,

會為客人提供專業頭髮護理服務。護髮權威j.f. lazartigue的概念強調及重視

分析和診斷,全面了解髮身、頭皮層甚至髮根的健康,一對一的顧

問服務,針對性治療,為顧客解決頭髮問題及提供護理方案。j.f.

lazartigue的皇牌光學活髮護理有助解決脫髮煩惱,令秀髮重現生機呢。

原來唔講唔知...Salon Core 還提美容服務, 

供使用瑞士高級護膚品牌Swiss line,加上專業貼心的美容師,為你提供最優質的服務。

當中的<極緻水份活膚護理Hydrating & Revitalizing Treatment>,最適合因天氣不穩而敏感的皮

膚,護理能提升深層肌膚水份,改善暗啞,令肌膚水嫩柔軟。

真係一站式的服務...由頭到腳甲同你執到靚靚的見人. 

結婚當日真係唔會失禮啦~


地址:

Salon Core by IL COLPO

Shop G04, G/F., Man Yee Arcade, Man Yee Building, 68 Des
Voeux Road, Central, HK Tel.: 3102 0660
















Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。