Saturday, August 18, 2012

阿技親身試玩「心靈彩妝」系列, 探測我的內心世界

 阿技一直相信, 顏色能演繹內心,

能準確地反映個人心境,

例如小朋友的畫作中,

鮮艷的顏色能反映出小朋友現在處於一個開心的世界,

對所有事物都是抱正面的觀念和態度.

而大人呢~?

很多時都因為現實, 工作, 金錢, 各方面影響了思路,

有時正想表達自己內心時,

都會出現阻礙.

日久了, 真正的自己是怎麼呢? 自己都會變得好迷失...

阿技正是面對著這樣的問題!!

剛好, 上個星期正有機會,

得到Lush 的PR 邀請,


跟我進行了單對單的「密密針」心靈探測測試.

地點: 任何一間LUSH的門市都可以玩到,

玩法是很簡單,

Step1: 先站於有30種顏色的輪盤, 閉上眼睛, 心情完全放鬆.

Step 2: 用雙手轉動輪盤, 靜待它停定

Step 3: 張開眼睛, 选出3款最先吸引您的顏色.

就係咁簡單,

結果都係即場會知道.

第一隻顏色是代表你的長處和短處!
第二隻顏色是代表你的潛意識感受!
第三隻顏色是代表潛能和強項!

哈....阿技的結果....Calm 平靜(湖水藍)是我的長處同時也是我的短處?!

我相信意思是指在很多時我都是很平靜, 就算很緊急的事情中,

我都可以保持平靜的心, 會處變不驚!

但同時因為這種態度, 令人覺得我不夠投入.

什至毫不在乎!!!申冤~~~~~

而我潛意識感受到Charm魅力(粉紅色).即是在他人眼中,

我是有「魅力」?!! (暗笑)

至於我的潛能和強項...大家都估唔到..我是有「積極」的能力,

即是Motivation (藍綠色)! 這一點我也頗認同! 深信有心便會事成, 也相信只要認識多一點,

所有事都會在自己的控制範圍中, 凡是只要問多一了知多一點, 成功近一點.


其實這個「心靈彩妝」系列是Lush 重要的項目,

因為在剛剛2012年7月21日是首個彩妝項目既推出,

而者脫離一貫季節彩妝既模式,

鼓勵大家隨心,

把自己內心既感覺演繹出來.

而這個天然顏色的概念由Lush 的創辦人及產品發明家之一Rowena Bird 及

英國著名心理學家Lady Kennedy 聯手把外國流行的顏色心靈治療,

加入精選的30個化妝特定心情, 以詞彙命名顏色來說明心情狀態的意念引入.

成就咗今日Lush 的色盤同心靈測試.

快來對對自己係咩類別啦~



*

30種顏色, 雖然代表咗不同的心情, 同時也代表了新的彩妝,

包括13款唇膏, 11款眼線液和6款眼影膏.

不得不佩服, Lush 一向標榜天然, 愛護大自然, 反動物測試,

而今次彩妝推出, 都是標榜純天然,

顏色都是由植物, 花, 草中提取,

全人手製造,

啱哂素食主義者使用呢!

效果見下圖

最左的是可用在內眼線的淺黃色, 淡淡的閃, 不浮誇.

左二是眼線棕色 (內在潛能), 不易脫落, 可放心使用.

左三是(快樂)的金色, 在白光下見到淡淡的金, 用作HIGHLIGHT 一流.

最右的是(決定)的唇膏, 看似很紅, 是也, 顏色很實呢~ 性感紅咀, 非用佢不可.
(同時也可用作胭脂! 正~)




手頭上有含極滋潤的有機荷荷巴油的唇膏, 能為唇部做一個保護膜,
更有軟化和深層滋潤作用, 減淡唇紋之外可以鎮靜皮膚呢~ (同時可以做埋胭脂呢)
價錢都係HKD 199 呢~~ (原來個樽都可以重用)



眼線液可以話係要推介比大家, 因為其中(獨立)和(夢幻) 都是持久不脫色之外不會暈染! 加上入面含有修護眼睛成份的小米草原液, 可以有效地調理眼部肌膚, 最緊要的係用兩種食用的防腐劑來取代市面上四至六款化學防腐劑!



當然還有色彩繽紛的顏色啦~



眼影膏是由有機的荷荷巴油, 古布阿蘇樹困及杏仁油, 有軟化功效及防止敏感! 加上顏色易上,
同方便使用, 最緊要係唔易溶呢~



我除咗比呢三款新出產品吸引之外,就係佢既粉底都比我購入.
是較健康的膚色呢~質地比較杰身,

(左边是已上粉底, 右边是原來的膚色)


由於較為杰身,適合用拍打式的上面,
效果非常貼同自然, 同埋冇引起的既濕疹痕癢,
遮暗瘡同印印效果都唔錯呢~
(因為有時濕疹上面, 所以用既粉底我一定要好小心,唔可以係我既致敏源呢! )

新品推出,

大家都一齊支持環保, 支持全天然產品啦~

銷售點: 中環鉄路站E12號店
金鐘鉄路站28號店
銅鑼灣世貿中心地下G018號店
銅鑼灣皇室堡一樓125A號店
太古城中心二期APITA 地庫一層
海港城三樓LCX 7A號店
美麗華商場一樓1019號店
旺角朗豪坊西武百貨二樓SL201專櫃
沙田新城市廣場第三期一樓一田百貨化妝區推廣會場
澳門威尼人大運河購物中心三樓2636號店
澳門觀光塔LG 樓層19A號店

電話:29676898

網頁: http://www.lush.com.hk

facebook: http://www.facebook.com/Lushhongkong














Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。