Friday, August 10, 2012

我的健康日記. 至緊要係天然.

近期忙了很多項計劃,

其中一項就係瘦身,

一向阿技都係會服用很多種類的瘦身餐單,

而今次阿技又試多一種,

就係食台灣銷售NUMBER 1 既茶花燃脂素!


這是"我的健康日記"所出品,

開頭我還以為是飲用的花茶,

(後來才知道是藥丸狀的!)


點解我會試呢隻?

因為這是健康安全的食品,


另外利用藤黃困天然萃取, 功效上可以做到阻斷熱量吸,

加上日本專利茶花柚出物幫助燃燒脂肪, 同時又可以保護胃黏膜,

最後利用入面豐富燕麥纖維, 令排便順暢,

唔會成日肚脹脹.

食用方法好簡單,

每日-2次, 一次粒, 餐前服用. (真係好簡單)

不過要提一提大家,

由於成份係天然素材為原料, 無添加之外仲不含防腐劑呢~所以開封後要於45日內完成.


至於大家都會關心,

到底效用方面?

我食咗半個月,

開頭很担心會胃痛(以往經驗是常常會因對這類葯物會敏感),


點知丁點問題都沒有~~~

至於有冇食少咗,

飽肚感是有的,

不過不會太強烈,

只是令自己覺得未餓而唔會走去搵"口垃圾"食呢~

有冇瘦到?


還是起步階段,

配合埋運動,

可以事半功倍呢~






Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。