Thursday, June 28, 2012

為何我總看自己不順眼?!!

人地話, 只要看得一樣東西耐,


便會由"銀"眼變成順眼,


什至乎變得覺得好睇~~


(唔知大家有冇這一個經驗!)


我認同呢個講法,


但係唔明點解Apply 唔到係我自己身上.


有時照鏡,


總會覺得自己隻眼太細,


大細不一,


眼皮過厚,


鼻太大...


唇太乾,


牙又黃,


眉又粗...


肉又鬆........


總知....怪相一名!


(舊相一張)

仲有..仲有...面又大呢...

點解我成日日照夜照都係睇自己唔順眼(超)??!!

咁都唔係辨法,

有一日..

我問男友關於我想整容整隻眼的野...(先攞approve)

點知....男友的反應..超乎我想像.

就係..."如果你整容的話, 你就有眼冇我!!!"

(使唔使咁大反應阿.....!!!)

因為這一個反應..

我走去跟朋友分享,

到底整容對男士來講係咪真係咁難接受,

如果我悄悄的整咗,

我估他會發覺麼?
(發覺唔到, 即係整容失敗...)

經過"人生教練" 提醒...
(比我年長又有過經歷同教到我野而又啱咀形的人),

面係你自己, 你會覺得唔關男友事, 自己點整都可以.

但是這是一個'尊重"的問題!

他不是你的普通朋友, 他是打算和你有將來的人,

你"知會"他是有必要, 也是一個尊重.

他反對, 不是因為討厭你整東整西,

而是擔心你會受到不必要的入傷害,

影響你健康吧了.

對....男友不停說整容的風險,

他是怕我受傷,

而不是變靚了而變質.

對...現在我這樣醜, 他都接受,

那我還怕什麼?

算吧.....整容這個話題,

暫時可以擱置了.

**
**
**
**
如果....

如果..

如果..


我真係隻眼變大D,

塊面瘦返D.

唔知個樣會唔會好DD呢..

哎呀...

諗下啫...


有冇覺得好咗??

完~









Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。