Tuesday, June 26, 2012

近來我口中成日提住的....死八婆

你地可以話我係小器, 記仇...,

但唔可唔比我每次提起都要講一次.....嗰個死八婆!!!!!!!!!!!!!

*


近日常常出現在我口中的.....死八婆!!!

講真, 要我如何寬宏大量, 我都冇辨法原諒這個死八婆.

話說, 那一天在香港站坐港鐵打算到東涌SHOPPING,

臨上車之際, 後面有個阿婆係咁推..係咁推....最後...佢都係坐咗係我隔離.

坐底後....一陣咖哩魚蛋味係咁飄過來!!

原來係推我既阿婆個袋流出來..

見佢係咁抺..係咁抺..之際..我個心有一陣同情!!

但係原來要同情個個係我..

佢個袋流汁野HIGH 到我個袋阿.........( 大驚)

3千幾蚊阿.......!!!!! 呢一刻....我個心..即刻DOWN 咗..因為以我所知...

咖喱汁既色一"食"咗入去個袋度...點抺都係冇用!!!!!!!

即時的搶救都冇用啦.......

係架地鐵度..我已經忍唔住....開口話左個阿婆.... 我有叫佢賠...但冇理我!

呢一刻..我除咗喊同POST 係FACEBOOK 之外...我乜做唔到.



3千幾蚊..可能你會諗到好少....唔D咩..

可惜我個BAG..係我自己送比自己既生日禮物..


就係呢一個款..

我個個仲要係限量版呢~~~

講真..到今日我真係仲一肚氣..

除咗可以係面書度發洩之外,

我真係唔知可以點.


...


..

..

事隔咁耐..

我個袋都係仲係一撻野.

用過好多方法去清潔過...

1. 我即時去十蚊店買去漬皂....可惜完全冇效.

2. 用洗手皂大力擦...甩咗少少咁多.

3. 拎過去乾衣店的搵人洗...可惜..乾衣店有3間都唔肯接我呢個袋呢.

4. 到百佳買強力去漬筆, 可惜只可以洗去衣物上的漬...我個袋..係唔可以的..


5. 我再用白醋... 同撻漬敷咗個MASK...真係WORK 咗少少...淡咗好多..

但至於還原..

係冇可能既事.



而我係要去面對同接受呢~

唉~~~~


呢個故事得到咗幾個教訓.

1. 唔好再用貴袋出街.

2. 爭位還爭位, 可唔可以顧下人地呢?

死八婆, 算你好彩.... 唔係人人都好似我咁好心地..唔報警, 唔使你賠.
見你係阿婆咋..但希望你真係下次小心D啦!

3. 係男位面前唔好再咁坦白講比佢知...個袋係咁貴!! 足足比人訓示咗一日呢~


大家....如果你係我...會點呢?














Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。