Wednesday, June 27, 2012

工作狂也要學習享受是一種藝術

近日心血來潮,

從多方面得到啓發,

覺得自己個BLOG 不知不覺間已經變咗質.


變成點???????????


答: 唔好睇囉~~ ( 你地唔講..我自己都覺!)


所以我決定...重新出發!!


再一次重寫我的生活旅遊記錄.


*

今次去東莞的SOFITEL 峰景酒店度HEA 足3日..


完全係理想中的瞓飽就食...食完又"坦"..."坦"完又去玩..玩完又食..再瞓.



曾經有朋友話成會去東莞打GOLF...

我諗唔明...边度可以打呢?

原來係真..

SOFITEL HOTEL 係東莞有2間連埋的,

一間主題係GOLF,

另一間係水上活動.

而我今次住既係GOLF.

其實去過咁多次東莞,

次次都係去到深圳坐巴士去到東莞東站,

再轉的士入去..

通常用咗3個鐘度啦..

過關前一個鐘..

過關後2個鐘.

不過今次醒啦..

改坐直通巴士.

由旺角上車,

途經九龍塘同沙田..

一個鐘去到落馬洲過關..

再一個鐘去到東莞酒店再坐接駁既私家車.

2小時便到.

直通車HKD$200來回.(我覺得抵坐)

講返GOLF 個度間酒店..

係有少少舊.

但勝在夠田園FEEL.

好多樹草木..,

又真係好舒服下.

至於房間.


係半開放式.

即係個廳可以望住浴缸,

沖涼時也可以睇電視個種!



而大床又真係好大.

可以打撗瞓都唔會跌出去阿~

唔講唔知,

佢地床上用品係可以ORDER 的呢~

假若你覺得個枕頭 好硬,

可以安排個用蕎麥造的枕頭呢~

各種各樣的都有呢~

(正因為咁..我搞到成床都係枕頭)

其實酒店對我來講,

房間要乾淨之外,

就係要有浴缸.

因為平日屋企個浴缸都好DIRTY 下...

根本冇咩心機去清潔,

所以去酒店先會想浸尼~



浸浴三寶係我次次去旅行都一定會拎.

唔係低衫褲....

唔係毛巾拖鞋..

係用自製SPA的FEEL 的東西.

1. LUSH 的浸浴蛋, 高泡泡量.

2. Dr:Ci:Labo的Aqua Collagen Gel.
用來敷面

3. Loccitane 的Body Lotion 浸完搽全身,
香噴噴.

其實我好鐘意一路浸,

一路出汗同時,

一路敷MASK.

尤其夏天,

當你玩咗一日好累咁返到酒店,

又未夠鐘瞓覺,

可以開缸28度的水溫,

不要太熱.

跟著加入泡泡浴彈,

如果冇呢樣野的話,

可以加入沖涼皂液同浴鹽,

令浴缸有大量泡泡.

之後, 洗乾淨身同面,

浸入缸中.

由於體溫上升,

會出汗呢~~

呢個時候,

我會搽AQUA GEL 係面度,

厚厚一層(雖然平時係薄搽),

但當MASK 用的話,

可以厚敷.

加上一日咁曬完太陽,

皮膚都好脫水下啦~

用水凝膠原蘆薈啫喱可以對抗曬咗全日受傷的皮膚,

加上入面有80% 的蘆薈精華成份,

可以做到治療同消炎的成用.

除此之外,

我鐘意佢的乾爽,

搽係面度後,

經過吸引,

塊面會好爽,

同唔焗身, 唔會再焗出油.



加上宜家出咗加強版,


配合咗3種膠原蛋白, 同3種玻尿酸, 完全可以增加保濕力,


啱哂夏天使用~


浸大約七八分鐘後,


可以上水,


飲杯清水後休息一會可以再浸.


(記得飲水係好重要的一環阿)


我大約會浸2次度會便上水,


係個身未乾透前,


搽上Loccitane 個隻馬鞭草LOTION,


點解咁多隻唔搽...搽呢隻,


因為陣味的關係,


少少檸檬味,


加上香草味,


個種FEEL 令人FRESH...


好似脫胎換骨咁.


仲覺得自己靚咗呢~~~



Sofitel Golf 既酒店有好舊式的大風扇,


如果覺得開冷氣好似欠缺大自然氣息,


那可以選擇開呢個大風扇,


一边吹住,


一路望著個風扇轉下..轉下..


在"坦"係張大床上...


咪話唔爽~~




今日講住呢度..


下次同大家講下.......泳衣.............同泳池!













Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。