Wednesday, August 10, 2011

女仔既玩具係乜? 我既玩具介紹~~~ 乜都有哈哈~!!

好耐..好耐都冇乜出過自己的買野文啦~~
 
講真有時買咗d 野又細細件..冇理由專登拎出來分享的~!
 
不過近日買咗d 野我覺得好靚~~ 靚到唔出post 唔得!!
 
好..
 
第一件係...
 
登登登...(鼓聲)
 

估到係咩嗎?
哈...
我鐘意佢既喱屎!
我鐘意佢既小花花...
再來一個近鏡~!

清楚見到那些花嗎?
我一路諗...
這樣的一塊布..應該作樣用先好~!
最後...
答案來了~!
便是用來做技寨入面的一塊換衫簾啦~!

係咪好靚呢~
不過仲要加功先用得,
因為個扣唔啱用阿,
要技媽幫下手先~
完成後再同大家分享下啦~!
第二樣東東要分享的便是...
再來鼓聲阿唔該~~
登登...etc
假頭兩個!!
用來做咩?
用來創作更多hair styling 囉!
作為一個化妝師,
除咗要化好個妝外,
set 頭都要有返咁上下~
以前係屋企拎親個頭出來玩都會製造出恐慌!
宜家可以明正言順放出來任set 都得阿!
好..比住你地睇我平日既作品啦~!

十分鐘set 好既頭..先係咁啦~!
另一樣玩具又再出場!
呢件玩具係比人燒野再入貨的~!!

開頭睇人地d post,
見到以盒野好似好大咁..
原來細過一蚊~
不過唔緊要, 最緊要係有用~!
呢盒野真係出產自日本,
話只搽一次便可以有效止汗持續一星期!!!!!!
加上係針對腋下的細菌同汗臭.
是全天侯清爽喎~!
講真....
我用咗一次,
唔係所講的可以完全止汗咁耐,
只可以keep到一天有效!
可能是我沖涼沖得太乾淨掛。。
把葯力沖走~!?
如果大家用的話..最好是日日搽啦~!
不過呢個東西都有好處既..
真係無色無味的~

見到嗎? 很細盒的~!
不過入面是膏狀,

質地滑滑地的.
搽上手係咁的texture呢~!

記著如果要用的話...
要推開哂先好,
如果唔係個"加拿大"會變白咗呢~!!( 到時一定瘀爆)
哈..
分享完呢個東西後再出場的是...
係我技寨的主題花,

還記得那次跟友人上大陸行街,
突然見到"佢"阿...
好想要,
但係好貴阿~! (雖然係假花)

由於小妹太鐘意既關係..
友人便幫阿技進行大講價,
最後雖然唔平得好多,
但友人都給我買了~! (甜)
技寨又多了一樣東西啦~!
最後要出場的..
大家或者會覺得無聊,
但我鐘意咪得囉~~

是小小的一棧燈仔~
係黑到見到手指的房開住,
好浪漫呢~~
好啦..
無聊的分享完畢~
下次再同大家傾啦~~

得閒大家可以facebook add 我阿~
不過如果係諗住add 我係tag 我玩遊戲, 叫我不停like 的朋友,
唔好add 我啦..我唔想dislike 你呢~!
http://facebook.com/dion.kwok
另外,
大家也可以在iammisskwok.blogspot.com 搵到技安小姐同技寨最新活動公怖呢!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。