Wednesday, September 25, 2013

Origins 皇牌drink up系列新品,二合一唇蜜, 配搭日日好心情

 講開唇彩,
我一向都會鐘情那些好似食完豬油支抹咀的效果,
因為看起來好似sexy 點……
加上我的咀型是心形的,
如果脹卜卜的話,應該會是更甜美!
坊間其實有很多款不同類型的咀彩,
在我的美容字典中,
可以做到我心目中既效果沒有太多選擇,一來我要做到高效滋潤的,
不想落妝後還是乾到裂!
另外坊間有些唇彩是有刺激咀唇,令其脹大既成份,但大多我都不知道成份是什麼?會引致敏感沒有?
但Origins 這個皇牌一向我都是有信心的,加上採用薄荷成份,超放心啦!

成份全天然,做到我想要既脹卜卜的感覺,加上清新涼快,令唇紋即時減淡!
效果不錯!
這個新品一共有三色,

而我個心水是粉紅透明,因為感覺像是潤唇膏,顏色較自然,著t shirt ,牛仔褲,簡單日妝,經已可以配搭呢!
大家下次搵咀蜜,Origins 都係不錯的選擇吧!

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。