Friday, October 26, 2012

踏上地中海的危機

PRE WEDDING 既相收齊啦~
很想很想跟大家分享我緊張的心情.
不過竟然比我係呢D 咁美滿的相中見到自己的危機…
地中海即將出現係我頭到!!!!
雖然不是一個大陸州,
但係都面臨地面面積擴大化的既情況….
教我如何是好!
早前見到朋友介紹史雲遜護髮中心,
於是我都要去睇睇有咩方法可以令我個陸州唔好出現得咁快.
首先一去到,
見到好多証書同陳豪做代言人..
先要填寫好多個人資料,
我明白….頭髮脫落同日常生活好有關係….所以想真係得到改善,
真係要誠實咁作答.~~~
之後便會有顧問同你檢查頭髮同頭皮健康問題.
利用儀器…所有問題乜都睇哂!!
圖中所見, 見到自己個頭皮好多問題..
頭髮薄咗…..頭油都頗多下…但我日日都有洗頭的習慣.
見到好多髮孔都有塞咗既現象, 要清除呢個問題,
要做呢個療程,
先會同你做兩分鐘按摩, 令到你全身放鬆, 再去到一個好似SALON 既洗髮區,
做法先用草木虊水同頭髮清洗十分鐘..
之後會見到清潔完後的盆有多餘的頭皮.. (嘔)
再用洗水沖洗乾淨..
然後再用葯水搽在頭皮,
完成後再同個頭做一個STEAM 焗.
成個過程,只係四十五分鐘完成哂~~~
咁做完後有咩唔同咗?
明顯地見到頭皮係變返拎….相比未做前係啞色的..
頭髮有返彈性, 可以企返直.( 因為少咗頭油的重量),
千年頭屑清除咗一半…
BEFORE
AFTER
效果算係唔錯.
不過頭髮重生生長呢樣野..唔係一朝一夕可以搞返好.
要配合日常生活的起居飲食, 早睡早起……零酒零煙..等等.
仲有係洗頭水方面, 要交替咁使用, 咁樣先可以令頭髮更加健康.
註. 完成後…..完全沒有SELL 我JOIN COURSE, 只係話..有唔明同埋問題, 歡迎致電查詢.

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。