Monday, September 24, 2012

精明狗狗大發現, 汪豬參與試食Greenies 潔齒骨記錄分享

汪豬係我個心肝寶貝,
 
佢個笑容係我最鐘意既表情,
 
不過從來未露過齒咁笑~~~
 
 
 
 
所以都唔知佢D牙仔到底白唔白...
 
近日汪豬有機會參加試用,
 
係試食Greenie 狗隻潔齒骨,
 
 
 
Greenie 狗隻潔齒骨是市面上唯一榮獲VOHC 認證的潔齒骨,
 
同時都係「國際獸醫牙齒保健委員會」由世界各地專業獸醫及牙齒專家創辦,
 
而產品經過嚴謹驗證, 確保有效果減少牙結石及牙菌斑.
 
 
只要連續使用28日, 整體上有效減少60%牙結石和牙菌斑呢~
 
 
 
 
有時候我都會比汪豬食類似既潔齒骨,
 
一直我都會担心到底那個成份,
 
會易比汪豬吸收?
 
可以消化嗎?
 
會有碎片割口仔嗎?
 
而我所有擔心的原來Greenies 都有顧及.
 
包括Greenies 潔齒骨加入高溶解度蛋白質, 維他命, 礦物質以及天然蔬果成分如蕃茄, 蘋果等..
 
 
 
容易吸收, 有效提升腸胃消化的能力.
 
還有原來唔同的狗種, 顎骨都有唔同既特徵,
 
 
 
所以Greenies 有4款唔同既專業尺碼潔齒骨, 適合唔同的狗種.
 
的骰( Teenie) 5-15磅 ( 如松鼠狗, 迷你品, 北京狗)
 
迷你( Petite ) 15-25 磅 ( 如迷你曲架, 白威, 八哥)
 
標準 (Regular) 25-50磅 ( 如金毛尋回犬, 拉布拉多犬, 西伯利亞雪撬犬)
 
大型 ( Large) 50-100 磅 (如洛威, 德國牧羊犬, 古代牧羊犬)
 
 
汪豬其實係一隻老狗, 十歲啦~
 
 
 
所以高齡犬( 7+) 潔齒骨Greenies Senior, 就係佢所需要的!
 
呢隻骨包含天然抗氧化劑, 能夠維持免疫系統健康, 以及其天然膳食纖維, 可促住進腸道消化.
 
 
試用結果:
 
汪豬只係用咗1分鐘便KO 了成舊潔齒骨,
 
 
SIZE 如我手掌的大細,
 
果然係快~~~
 

 
至於效果方面.... 即時效果...? 边有咁快呢~
 
不過可以肯定係...汪豬真係好鐘意食!
 
下次再同大家分享佢既牙仔啦~
 
 
 
 

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。