Sunday, September 30, 2012

慳家技安的海外婚紗相--衣著篇



阿技早兩個月前成日神神秘秘, 係自己的文章中暗示將會有特別事發生既,
其實係阿技佬安排了跟阿技於九月中去旅行時的秘密婚紗攝影.
何解要叫做秘密? 因為阿技還沒有收到技佬的求婚,
但還是答應跟他拍照呢~
由於我們不是在會展參加海外攝影婚紗相的公司,
只自己物色心水的攝影師參與同行,
所以在各方面的準備時間都要較多.
雖然是煩, 但也是樂趣!
註: 由於太長太多內容的關係, 阿技會分開不同文章介紹及推介.
首先先講是衣著的問題?
我們先考慮了今次影相的地方是陽光同海灘為主,
加上會入住較靚的RESORT 取景,
除了婚紗是必備外, ( 其後會介紹大家買平靚正的婚紗, 用完即棄, 唔會肉痛!!)
(由於阿技今次花錢在拍攝上都是有限公司, 計劃了一定既價錢可以花, 所以有些地方可以花多點錢, 有些地方卻好緊.)
便服相都是題材之一.
由於陽光同海灘活力相會較多,
所以阿技決定入一件T SHIRT 同一條靚色的沖浪褲.
T-Shirt 同沖浪褲方面,
質地一定唔可以差, 因為始終會接觸水,
質地一唔好, 一旦濕了, 影出來會好有深淺色呢~
加上唔想買一些太普通的圖案, 所以呢PART 要花多少少錢吧!
*
我決定了到HOM 的專門店入手,
何解? 一次EVENT 邀請下, 發覺HOM的設計同款色都是不錯,
HOM 是一間男士服裝專門店.
係店內, 可以搵到唔同的BOXERS, T-SHIRT..等等.
原本想買呢條, 因為好有氣勢既eGo系列.! 但係係boxers , 好難著係面喎!

呢款有暗花的TEMPTATION系列真係比人覺得好華麗的感覺.
估唔到淨係boxers都有好多唔同的款色同style,
有些玩質地, 見到都想模下!

呢個BLACK ADDICT 系列真係覺得好神秘.
有些玩心思,
好似女仔喜歡的蝴蝶結都會出現係boxers 度呢~

下個呢系列就係HOM X Alexis Mabille collection.
你估下呢條個蝴蝶結係边?
開估,
哎呀, 開始離題呢~
其實唔駛怕入到去HOM 度搵唔到自己個年齡層需要,
佢地都有由YOUNG DESIGNER 設計的款式,
好似我手上呢件, 便是我既心水,
呢件係由EGO Young Designers 設計,
利用大偉像配上現代大膽的設計, T-SHIRT 變得好有性格,
不過最估唔到係可以配埋同款的BOXERS 啦~
如果大家拍攝地方係屋企的話,
我可以推介大家買呢件衫做服飾,
原因係呢個PATTERN 同質地好有溫暖感覺,
顏色方面都係比起屋企”便衣”更有品味,
大家可能會膽心, 大熱天時著呢個質地, 會唔會熱咗?
放心!!! 個PATTERN 係印上去咋~
所以如果身形大隻的你, 可以唔使膽心越著越肥啦~
另外我相信一分價錢一分貨,
雖然價錢唔算係大聚化, 但係影出來效果加上好既質地係平日著, 都可以著到三年以上唔走樣呢~
咁樣屈指一算..都抵阿~
好啦~ 講咗咁耐,
到底我係海外婚紗相中, 我地著HOM 的衫著成點?
技佬不是大隻仔, 不過我覺得呢件衫係佢身上都變得有橫了, 大件了, 視覺效果不錯.
而阿技開頭計劃了買一條衝浪褲比技佬,
點知到當日…阿技唔記得拎自己個條,
所以….技佬割愛給我了~~
男裝著在女身, 效果也不錯呢~
阿技真係要減減了~~ 不過大家看看這色的褲在沙灘景配出來的色調是非常夾呢~
仲有…可以襯埋泳池呢~
如果大家都煩惱緊影相, 結婚, 衣著配搭, 都可以一齊交流下~


我的基地~

二號基地:

三號基地:

面書總部:

聯絡總部:

戰績展示區:


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。