Tuesday, June 7, 2011

係..我係放火...咁點阿~~!!!! 呢支將會係全城熱話的新品~ 你會唔會入返一支呢~?

近期愛上出一D令大家出血的文,

(你地可以話我心地唔好~)

但係唔推呢D JETSO 同"必"血文又好似好自私~!!!!! 嘻

唔理...

係要放火~~~ ( 拉我呀!)

今日要放的火係....

我覺得大家一定會鐘意既benefit ~

話說剛剛出席完佢地新品發佈~

第一個感覺係: 著咗火~!!!

此話何解?

今個夏日大熱橙色~

橙色令人覺得健康, 陽光氣色~

對於皮膚較白的女仔出來效果會是更SHARP, 更夏日!

膚色較深的女仔用咗會好似一個曬完後好靚既古銅色咁~

講多冇謂..

比大家睇下因乜咁勁先~!




見到嗎?

呢支cha cha tint便是今年既新品~



有咩咁特別~

特別在跟之前大家用過的bene tint 完全唔同,



分別:

bene tint 係比較水D, 而cha cha tint 係比較啫喱狀D (很滑同埋超試推呢!)

用法係: 在面上胭脂位點數點隨即輕輕推開.

出來效果既分別係...

bene tint係較紅,

cha cha tint 係較橙~




唔好意思...手背啱啱比蚊咬~!

cha cha tint 呢支新品剛在韓國正式發售,

已經成為當地既大熱貨品之一 (勁阿!)

除此之外,

cha cha tint  入面除咗以橙色為主外, 仲會有少少紅混入其中.

簡單點講, 係橙紅色咁~


(咀同面都用咗!)

可以用作胭脂之外,

仲可以用係咀呢~~

大家請放心,

cha cha tint  入面成份為食物顏色用料,

絶對可以放入口的~

講返當日呢個發佈會,


係一個OPERA GALLERY 度舉行,

主題係...


哈~ 喜歡這個意景.... cha cha 是一舞蹈,

有著亞熱帶的風情,
而大會今次請了一位model 做示範,



利用benefit 的product 做完一個summer look~


benefit  的products ...支支都係熱賣的~

除咗化妝品係熱賣外, 

護膚的也是很受歡迎呢~~!! 

大家有機會經過counter 一定要入去睇睇同試下啦~

.

.

.



係喎~ 差d 唔記得提提大家記低呢個日子, 

七月一日

係cha cha tint 正式發售既日子, 

記得到時入返支啦~

價錢係: $320 一支~ 



呢個SUMMER...一齊CHA CHA CHA~~










Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。