Tuesday, June 7, 2011

技寨: 請大家準備好彈藥, 如淘寶一樣令人大出血的地方實戰! 後果自負!

技寨: 請大家準備好彈藥, 如淘寶一樣令人大出血的地方實戰! 後果自負!: "今年2011年度, 五日四夜的自由行完成了~ 每一次去完旅行, 我總覺得要做個記錄~ 加上今次一個人自由行, 好多細節都想記下, 當然也有很多是想跟大家分享呢~! 好~~ 技安小姐TRAVEL ALONE 的五日四夜台北遊正式開始~ 唔講大家未必知, 以前阿技係..."

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。