Wednesday, May 25, 2016

食物敏感測試Blood Test for Allergy Food !

小妹天生是濕疹人, 在五年前第一次做過這類測試, 在醫生診所做! 
當時驗既種類也較少! 但由於太多種食物我都敏感, 所以很難戒得清!! (戒口失敗)!

其後, 因為中醫中葯敏感, 引致濕疹變種全身通紅, 睇西醫列我燒傷和不育(哭)! 後來識了一位朋友介紹, 再做食物敏感測試(不用到醫生診所,慳了診金錢), 真正的戒口, 濕疹和通紅都退了!身體好了還懷孕㖭(嘻)!
生完孩子, 濕疹又發作(已經戒口了)!嚴重影響我照顧孩子的能力! 決定再驗一次! 發現原來敏感既種類有了變改! (不打緊) 再開始戒口! 現在情況開始好轉了!
入正題: 我在這間GS Board Health做測試, 
流程是...
1.打去預約時間到左敦化驗室抽血!比錢! 走得! 返去等報告!

2. 10日左右會通知你報告出了! 上去攞就ok!
相片含內文講介!
5年前做TEST的結果!


生BB前做既測試, 結果係咁..



 今年再做。。。。



一般正常朋友紅色的都比較少!! 但是我... 多得誇張!

紅色是嚴重敏感級別, 我列為完全不可進食! 

黃色是臨界線, 都係少食好!
至於綠色... 任食吧!



因為我都想知自己對食物同物件既敏感即時反應, 所以都加錢做埋這個測試(Ige)!




這個跟上面222種測試不同之處是, 一個是“延遲反應”, 而這個是“即時反應”! 如你是常有風疹,哮喘同鼻敏, 這屬於急性過敏!那你可以做埋這一款! 


價錢方面:
222種食物測試IgG. ($3800)
IgE 急性敏感測試 ($2000)

經我介紹和預約可有優惠! 歡迎pm我啦~ 

希望大家做完test要聽話戒口, 好返後再慢慢食其他野都未遲啦!


Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。