Monday, November 3, 2014

濕疹人食譜(六)濕疹朋友大喜訊,無奶,無牛油,無防腐劑成份既甜蕃薯味馬卡龍誕生啦!

病發前很喜歡整馬卡龍,

自已不算太好這個甜品,

但是周圍的朋友對這個甜品卻很著迷,

正因為這個原因, 我喜歡整,

我喜歡他們欣賞我的心意.

不過, 馬卡龍這個甜品是一個七分靠專注, 三分靠運氣的製作,

成功率可以話七成...即係十次入面有會三次失手,

失敗原因太多, 只要一少少程序出錯, 馬卡龍就很太成形了...

所以我對這甜品的態度也是很恭敬的!!!!



以下是我較早前失敗過, 成功過的文章記錄, 入面有解釋到失敗原因和成功個案食譜.

賴太太新手主婦生活: 第9次的可可榛子味馬卡龍




至於今次的甜蕃薯餡的馬卡龍, 是針對那些朋友對奶類,防腐劑敏感的朋友一大喜訊,

日常街外買到的馬卡龍, 材料會是杏仁粉, 砂糖, 糖霜, 蛋白...餡料方面, 很多時會有奶類, 例如朱古力醬, 棒子醬, 至於果醬方面, 有時都會有防腐劑成份.

雖則份量可能很少, 不過.....少少的加埋就會變多了!!!

由於小妹對奶類同防腐劑的東西都會痕, 

所以要諗一個好味的餡加入馬卡龍中, 等我都有機會可以享受馬卡龍的樂趣.

馬卡龍造法:

材料: 
杏仁粉30G
糖霜40G
砂糖25G
蛋白25G

STEP 1: 先打蛋白打起! 

注意: 
1.器皿一定要乾, 不可有水, 否則打不起! 
2.蛋白室溫問題, 我請教過高人們, 他們都說室溫的較好, 因為...蛋老化一下,令蛋

白黏性減低,提高成功率

3.我覺得打到較杰身, 挺起都是較容易成功.( 不要心急見到少少挺起就收手)







STEP 2, 杏仁粉跟糖霜過篩混入已打好的蛋白中.

注意:

1. 我試過貪快唔過篩, 問題不大, 只是出來效過有些粗糙.
2. 確保糖霜沒有受潮已變成大粒狀, 如見大粒, 就要自已把他們弄碎或取走
3.建議先分2次蛋白加入粉中混合!





STEP 3

混合後約滴下來的質地見到易散開就可以了!

但不要過份攪拌, 免得變太稀.

通常我會呢個時間加色.

而我覺得色膏較好.


STEP 4

放入吱袋, 吱出時留意給予足夠空間.

放室待乾面.....

我會用風筒......較快

留意, 面一定要乾身才可 ,

否則會沒裙邊, 或裂開.



STEP 5

相信不同的爐, 熱力分佈都不一.

要先熟用自已既爐才可.

120度預熱, 

120度入爐, 約5分鐘就會開始見到升起, 焗12分鐘後
120度轉低架...5分鐘後
100度再5分鐘就完成了!!

這個時間我試了很多次, 

才可以確保馬卡龍底部夠熟, 自已可以脫落.


完成後放在一旁待涼.

這個時候就可以做餡料了!!!



蕃薯先去皮切件, 
放入鑊中熟, 約20分鐘. 


用工具把蕃薯變薯蓉


出面坊間就叫大家加牛油或植物油, 放在熱鍋上再煮, 

而我就加入橄槛油, 放在熱鍋上煮至乾身, 

再加入少許砂糖和鹽調味.

(由於本身都有一定既甜味, 加上馬卡龍都很甜, 所以我建議大家保留用味會更好)


(還有, 留意在熱鍋中煮時..會很易痴底和燶.....

要小心睇火阿~)

啱味和乾身, 就可上碟了~~~~

之後待涼後就可以加入馬卡龍做餡料了)


正....!!!




希望這個食講譜可以令對敏感人仕增添多一些生活上的味道啦~!!




Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。