Monday, November 3, 2014

用心製作馬卡龍致好友, 中環 開心歡聚 (生活分享記錄)



這個朋友講真一年可能見到一至兩次, 傾電話...可能得一次...但不知可解心繫在一起, 

終於約到好友見面, 為了這樣, 專登夜晚開爐, 整我自創新口味的甜蕃薯馬卡龍.

食譜隨後付上.


大大話話...好耐冇去過中環啦~~~~

專登走出去跟朋友見面吹水, 真係好期待~!!

原本打算和朋友去HIGH TEA..可惜, 我食乜都會敏感的我要搵野食真係有難度.

所以朋友唔介意之下, 只係約出來淨行下同吹水都已經難得, 

多謝朋友的體諒.

朋友間, 不會害怕DEAD AIR, 不會擔心沒有話題, 

只會擔心大家生活和工作上的問題和困難, 

只想大家生活開心.

笑話一則, 

話說買咗新相機既我, 

專登拎出來跟朋友試機玩自拍, 

勁搞笑,原本諗住同朋友係電梯玩自拍,

當相機ready後,朋友就唔見咗,換咗個公仔頭! 

最後,個公仔可能知發生咩事,竟然話同我玩自拍(≧∇≦)。笑屎我了!





原來這個娃娃叫做WA WA DOLL 

很爆趣......

也很識趣.....識同我玩自拍..



原來好耐冇出街既我, 

估唔到這樣的"約會" 會見到這麼新奇有趣既人同事, 

香港人其實真係好可愛.



朋友, 你都要安好阿~!!





Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。