Sunday, February 9, 2014

壽司糖


呢Karice 呢個品牌其實出咗好多盒不同玩法既糖, 呢一盒既魚子部份最吸引到我,因為太真啦!

由於全盒糖都是日文講解,不過圖畫解說都明到7788, 希望我既圖片都幫到你啦!

part 1, 整飯……。
先加食水在1既位置,
再打開藍色粉,好香甜阿!
利用粉色棒切下切下,就可以做到飯feel既糖。

再整蛋,
又係加水
後加入黃色粉,呢個要掃平!

由於唔記得影吞拿魚既相,不過放心,同蛋既做法一樣(≧∇≦)

之後可以整紫菜啦!
壓軟後拉開至指定既長度!

重頭位啦!魚子既由來!

把青色粉和橙色粉分別加入水中,

之後利用盒入面附有的吸水器,把橙色水吸起,
於藍色水高於3厘米以上滴下就成了!

相當過癮(≧∇≦)



最後把飯分成4份,
把各樣材料併在飯團上就完成了



就是這樣簡單!

老實說,我見到街買25至30蚊一盒,
而我買貴了很多,
不過好玩就算吧!

好唔好味? 
太靚了,唔捨得食,所以唔知咩味(≧∇≦)

Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。