Monday, July 22, 2013

我跟Ultima II 的第一次


唔經唔覺四年啦...

由我第一次接觸到Ultima II 魚子基因精華素開始至今, 

用到藍樽仔既的出現, 

我都算係忠實fans!

係喎..我好似仲未有機會介紹下我近期寵兒 G.P.S TM細胞補水導航系統


極致純膠原蛋白水分修護療程 .


即係點?

呢個新product 獨有專利G.P.S細胞補水導航系統, 引流膠原水分昇華至細胞缺水位置, 

令脫水細胞重煥生命.

呢期我正正需要這個功效的產品, 

因為近期我真的曬紅了...


其實...我都幾鐘意自己呢隻白裡透紅的感覺...

不過乾就唔係咁好啦~

一盒修護療程糅合90%高濃度深海膠原蛋白及TRYLAGEN TM 膠原重組科技, 

發揮三連鎖膠原動力, 帶來激活, 重組, 修護力量, 

重建肌底膠原儲水庫, 牢牢鎖緊水分.



一支細細支的精華, 

其實都用到三次度.

只要早晚清潔面部後再用三滴在手心, 

用指腹由頸前輕輕按至前額, 

直至完全吸收.


為咗令效果更理想, 

我會用埋「極致純膠原蛋白水分修護面膜」, 

當MASK 咁COVER 精華素用係全面呢.





MASK 既質地效「杰」, 

但係一點都不焗.

不會引至出汗的.







第二日...紅減淡了 (日光下拍)

乾的感覺少了...

感覺好似做完急救咁, 

水潤感也提升了不少呢~~

不過我相信要KEEP 住做才可以真正復完吧!

(除了急救啱用之外, 如果平日常常要飛的你.....我覺得呢個都係啱用的好品..)

***

標題見到我同跟Ultima II 的第一次......?

很好奇嗎 ? 好明顯不止一次吧~~

不過我今次的確是第一次......試做了ULTIMA II 的3G無極射頻FACIAL .






這是位於銅鑼灣SOGO 樓上15樓的專櫃區, 

呢度提供做面部療程既地方.


房間也算很舒適, 

跟市區人來人往的大街很有強烈的對比.


就是這部3G 無極射頻, 

這跟我本日做的不同次處是感覺較暖和有通淋巴的功效.


阿技個樣真係好...........呆...

其實近期阿技努力的工作....真的殘了好多, 

眼圈更是深深的!!!!

由於工作的闗係...夜晚瞓教都會係瞓埋一边...引致大細面的出現.



這個機器利用射頻打入面部底層, 

令皮膚可以刺激骨膠原更生, 

令到皮膚可以回復彈性.

完成了半边面, 

看到效果嗎???

右边面效為FIRM 了和緊緻了..

(但我知道我還有很多改善空間呢~~)


過程約1小時左右完成, 

於心, 不痛....微溫暖...很好瞓... (哈哈)


這是我第一次係Ultima II 做的FAICAL.

期待以後的第二, 第三次吧~!



Meet The Author

濕疹令我變得美麗,變得健康,變得堅強! 奇怪嗎? 病發至今,就憑這餐單陪我度過最黑暗時期,同時也令我簡單地減了12磅。。。 我相信,距離康復不遠了。